Ma__Cipriani Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag laddande ner Camhack för att göra ett intro till min kommande film, men vet inte hur man använder/hanterar det. Saknas något program eller..? Någon som har bra erfarenhet av programmet som kan lägga upp en bra instruktion? Finns det någon tråd för/om detta, länka den gärna. Laddade ner denna version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag laddande ner Camhack för att göra ett intro till min kommande film, men vet inte hur man använder/hanterar det. Saknas något program eller..? Någon som har bra erfarenhet av programmet som kan lägga upp en bra instruktion? Finns det någon tråd för/om detta, länka den gärna. Laddade ner denna version Du ska ha fått med en Readme.txt? Defult att starta Camhack tryck på (numpad +) tror jag. Nån knapp där upp på Numpad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swebooy Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 tryck * på numpad sen ändrar du camera med v eller vanliga på "camera vinkel knappen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 tryck * på numpad sen ändrar du camera med v eller vanliga på "camera vinkel knappen" Välkommen till Gtasajten.. Men dra helst inte upp gammla trådar, så som denna då jag senaste skrev Apr 24 2007 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts