P-C Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Läste om det i metro för ett tag sen men de sa att "Stockholmarna inte lär märka något så länge de inte spetsar öronen ordentligt." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Dem lär inte märka det om dem så snublar på väskan märkt BOMB..... Men om dem gör det komer egot jag är viktigare än alla andra fram och dem kommer då att slå ihjäl varandra för att komma bort från bomben.... 5 döda... Alternativet e att dem skiter i det a la jag är för viktig så inget kommer att hända mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Synd att det är fake då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Synd att det är fake då. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Case closed. http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/st...1052802,00.html. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Synd att det är fake då. Vill du att folk ska dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Vill du att folk ska dö? Sarkasm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts