mr_tobbe Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Någon mer som har hört om ett slags fejkat attentatdåd imorgon för att typ "se hur stockholmsborna reagerar", på kanske ett terrordåd i tunnelbanan eller liknande. Har kommunala källor som BORDE vara 100%iga, men har någon mer hört något om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Jag har inte hört något men det låter helt klart intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Fråga. Hur fejkar man ett attentat? *går och lägger mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Fråga. Hur fejkar man ett attentat? *går och lägger mig* Tar en låda och skriver "BOMB!" på den och lägger den på något lämpligt ställe..? ------ Detta låter "intressant". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Tar en låda och skriver "BOMB!" på den och lägger den på något lämpligt ställe..? Nej, man skriver "Fake Bomb, OWNED aHahAHaha" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Nope, ej hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Vore fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Låter intressant som någon annan skrev. Skulle vara fränt att se hur folk reagerar på en sån sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Reinfeldt kommer få tarmsläpp. ----- Och nej, jag har inte hört något. Dock bor jag ju inte i sthlm, iofs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Kan du inte länka till dessa "säkra källor"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Kan du inte länka till dessa "säkra källor"? Deras playaheadprofil eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Har fått ytterligare (det var min mammas chef som hade nämnt det innan) insiderinformation då min kompis pappa jobbar med detta. Det ska tydligen endast vara onsdag och torsdag, samt någon slags samarbets-"övning". Fast han sa att hans pappa kanske bluffade, håll ögonen öppna imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Låter ju korkat att "skrämma" folk med fakeattentat. MEN om dom nu gör det imorgon så är väl Råsunda det perfekta "målet"....(eller i Stockholm skulle det vara ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Riktigt tufft om det är sant och man kan lugna alla kompisar med att det är fejk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Låter ju korkat att "skrämma" folk med fakeattentat. MEN om dom nu gör det imorgon så är väl Råsunda det perfekta "målet"....(eller i Stockholm skulle det vara ) Fyndigt... väldigt fyndigt. -------- Dock är det väl ganska korkat att avslöja (nu syftar jag egentligen inte på dig [skaparen av tråden som jag inte orkar kolla upp nu] utan på människan som sa det till dig) att det är fake. Det är ju ungefär som brandövningar på skolor. Vet man att det är en övning tar man det inte lika seriöst = man bryr sig inte lika mycket utan tar sin väska och packar lugnt och stilla ner sina saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Fyndigt... väldigt fyndigt. -------- Dock är det väl ganska korkat att avslöja (nu syftar jag egentligen inte på dig [skaparen av tråden som jag inte orkar kolla upp nu] utan på människan som sa det till dig) att det är fake. Det är ju ungefär som brandövningar på skolor. Vet man att det är en övning tar man det inte lika seriöst = man bryr sig inte lika mycket utan tar sin väska och packar lugnt och stilla ner sina saker. Varför packar du ner saker i väskan på en brandövning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Varför packar du ner saker i väskan på en brandövning? Tja, vissa kanske gör det för att de tänker att lektionen nog slutar efter det, eller något åt det hållet. Fan vet jag liksom. Jag tog det bara som exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Ska blir roligt att se resultatet om det stämmer att det ska bli ett test... tippar på fem döda Redigerad 24 april, 2007 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Sätt små sprängladdningár och spräng dom så det hörs över hela stockholm. Flyg sen med Jas 39 gripen över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Fråga. Hur fejkar man ett attentat? *går och lägger mig* Ungefär på samma sätt som man lyckades övertyga halva Belgien att deras land lösts upp, och att Flandern blivit självständigt för något år sedan. Eller som USA's armé fick alla att tro att man satt osynlighetsaggregat på ett hangarfartyg på 80-talet. Och som tyskland försöker övertyga omvärlden att det egentligen var polackerna som låg bakom förintelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts