Jump to content

Stockholmsbor, jag har nästan säkra källor.

mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

Har fått ytterligare (det var min mammas chef som hade nämnt det innan) insiderinformation då min kompis pappa jobbar med detta.

Det ska tydligen endast vara onsdag och torsdag, samt någon slags samarbets-"övning".

Fast han sa att hans pappa kanske bluffade, håll ögonen öppna imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter ju korkat att "skrämma" folk med fakeattentat.

MEN om dom nu gör det imorgon så är väl Råsunda det perfekta "målet"....(eller i Stockholm skulle det vara :P )

Fyndigt... väldigt fyndigt.

--------

Dock är det väl ganska korkat att avslöja (nu syftar jag egentligen inte på dig [skaparen av tråden som jag inte orkar kolla upp nu] utan på människan som sa det till dig) att det är fake. Det är ju ungefär som brandövningar på skolor. Vet man att det är en övning tar man det inte lika seriöst = man bryr sig inte lika mycket utan tar sin väska och packar lugnt och stilla ner sina saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyndigt... väldigt fyndigt.

--------

Dock är det väl ganska korkat att avslöja (nu syftar jag egentligen inte på dig [skaparen av tråden som jag inte orkar kolla upp nu] utan på människan som sa det till dig) att det är fake. Det är ju ungefär som brandövningar på skolor. Vet man att det är en övning tar man det inte lika seriöst = man bryr sig inte lika mycket utan tar sin väska och packar lugnt och stilla ner sina saker.

Varför packar du ner saker i väskan på en brandövning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga. Hur fejkar man ett attentat?

*går och lägger mig*

Ungefär på samma sätt som man lyckades övertyga halva Belgien att deras land lösts upp, och att Flandern blivit självständigt för något år sedan.

Eller som USA's armé fick alla att tro att man satt osynlighetsaggregat på ett hangarfartyg på 80-talet.

Och som tyskland försöker övertyga omvärlden att det egentligen var polackerna som låg bakom förintelsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor