Umberto Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Mobbningen må vara hemsk och idiotisk men den kommer aldrig kunna utrotas. Det är en djurisk drift som ligger djupt rotad i vår natur som sociala varelser och medlemmar av en flock. Därför tror jag att man genom att flytta mobbare 1. bara skickar problemen till en ny skola. 2. eller så fortsätter någon annan att mobba offret i den gamla skolan efter en tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Mobbare är så äckliga, utrota dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Mobbningen må vara hemsk och idiotisk men den kommer aldrig kunna utrotas. Det är en djurisk drift som ligger djupt rotad i vår natur som sociala varelser och medlemmar av en flock. Därför tror jag att man genom att flytta mobbare 1. bara skickar problemen till en ny skola. 2. eller så fortsätter någon annan att mobba offret i den gamla skolan efter en tid. Kloka ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Mobbningen må vara hemsk och idiotisk men den kommer aldrig kunna utrotas. Det är en djurisk drift som ligger djupt rotad i vår natur som sociala varelser och medlemmar av en flock. Därför tror jag att man genom att flytta mobbare 1. bara skickar problemen till en ny skola. 2. eller så fortsätter någon annan att mobba offret i den gamla skolan efter en tid. Se mitt tidigare inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Kan man inte döpa om mobbare till mob-are..... så kan man ju alltid slänga fram sin lilla 2H yxa +5 attack bonus och slakta dem.... 357xp intjänade och kanske nått koppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts