Jump to content

Nu kan man flytta pubertala avskum!

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 164
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Misstänker att SlewMe försöker föra oss utanför ämnet för att han känner att han haft fel.
Eh, va?

Nu är det så att alla har olika sett att se på saker, och ditt sätt behöver inte vara rätt - missade du skolan när du mobbade också?

Det var då ett jävla tjat om att du har rätt och andra - som inte tycker som du - har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh, va?

Nu är det så att alla har olika sett att se på saker, och ditt sätt behöver inte vara rätt - missade du skolan när du mobbade också?

Det var då ett jävla tjat om att du har rätt och andra - som inte tycker som du - har fel.

Men vafaan.. det ÄR JU SÅ?! Jag förklararde t.o.m UTFÖRLIGT varfÖR. ska det vara så svårt att fatta :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig sagt emot mig själv, har helatiden stått vid samma ståndpunkt i denna fråga. Kan du sluta skriva i min tråd? Du förstör den.

JO du motsäger dig själv, du säger att du är mot mobbning men lik förbannat vill du göra det värre för mobboffret och tvinga honom/henne att gå kvar på skolan där han/hon kanske mobbats i flera år.. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här tycker jag.

I första hand så ska man flytta mobbarna. Det är dom som har gjort fel. Alla offer saknar inte vänner och om offret hade vänner innan han/hon blev mobbad så lär han/hon fortfarande ha det när mobbaren slutar och därför så ska man inte flytta offret.

Sen om offret vill flytta för att han/hon känner att han/hon inte har några vänner och verkligen vill "börja om på nytt" som minigun sa så ska det självklart funka men bara om offret vill. Att alla som blir mobbade saknar vänner stämmer inte, även om du verkar tro det minigun.

Minigun @ senaste post: Du kan inte använda din åsikt som fakta.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minigun @ senaste post: Du kan inte använda din åsikt som fakta.

Jo för den är fakta.

Hursomhelst har jag börjat fatta hur ni tänker nu..

Ni ser på "flytten" som ett straff, därför vill ni flytta mobbarna för att straffa dom. TÄNK OM!

Det är en åtgärd för att en person som fallit offer för mobbning inte ska behöva lida! Inte ett straff.

Ni får hitta på något annat om ni vill straffa mobbarna, först flytta mobboffret till säkerhet, sen är det bara att ta itu med mobbarna..

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo för den är fakta.

Hursomhelst har jag börjat fatta hur ni tänker nu..

Ni ser på "flytten" som ett straff, därför vill ni flytta mobbarna för att straffa dom. TÄNK OM!

Det är en åtgärd för att en person som fallit offer för mobbning inte ska behöva lida!

Ni får hitta på något annat om ni vill straffa mobbarna, först flytta mobboffret till säkerhet, sen är det bara att ta itu med mobbarna..

Ett mobboffer förlorar väldigt lätt sin självkänsla och sitt självfötroende och kommer på så vis kanske inte ha lätt att låta nya människor komma in i sitt liv, kanske på grund utav att denne person har fått en liten släng utav paranoia för att denne anser sig själv bli bestraffad för att dom på skolan bestämmer att denna människan ska "slitas" ifrån de vänner som denne nu har.

Om man istället flyttar på mobbar-en/na så kan på så vis den utsatta få samma utbildning och få ha kvar sina vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor