minigun Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Haha se där, han var inte ens någon riktig mobbare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Haha se där, han var inte ens någon riktig mobbare! Och nu vet vi din stora hemlighet! BWHAHAHAHA ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Och nu vet vi din stora hemlighet! BWHAHAHAHA ^^ Ja det gör ni, men den tiden har jag lagt bakom mig. Nog om det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Haha se där, han var inte ens någon riktig mobbare! Defination av "Riktig mobbare"? En mobbare är en mobbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Jag hoppades att jag skulle slippa berätta det här, men jag har också mobbat... Bra, riktigt bra. Släpp ut dina känslor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Defination av "Riktig mobbare"? En mobbare är en mobbare. "Riktig" mobbare är väll att man jämt är på dom, slår om, fryser ut dom, hånar dom osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Misstänker att SlewMe försöker föra oss utanför ämnet för att han känner att han haft fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Misstänker att SlewMe försöker föra oss utanför ämnet för att han känner att han haft fel. Eh, whut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Misstänker att SlewMe försöker föra oss utanför ämnet för att han känner att han haft fel.Eh, va? Nu är det så att alla har olika sett att se på saker, och ditt sätt behöver inte vara rätt - missade du skolan när du mobbade också? Det var då ett jävla tjat om att du har rätt och andra - som inte tycker som du - har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Eh, va? Nu är det så att alla har olika sett att se på saker, och ditt sätt behöver inte vara rätt - missade du skolan när du mobbade också? Det var då ett jävla tjat om att du har rätt och andra - som inte tycker som du - har fel. Men vafaan.. det ÄR JU SÅ?! Jag förklararde t.o.m UTFÖRLIGT varfÖR. ska det vara så svårt att fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Men vafaan.. det ÄR JU SÅ?! Jag förklararde t.o.m UTFÖRLIGT varfÖR. ska det vara så svårt att fatta Skiter i hur du förklarade det, jag håller inte med. Så enkelt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Men vafaan.. det ÄR JU SÅ?! Jag förklararde t.o.m UTFÖRLIGT varfÖR. ska det vara så svårt att fatta Ett praktexempel på att mobbing skadar psyket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Skiter i hur du förklarade det, jag håller inte med. Så enkelt är det. Då får du gärna förklara varför, känner mig VÄLDIGT förvirrad när du håller på och motsäger dig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Då får du gärna förklara varför, känner mig VÄLDIGT förvirrad när du håller på och motsäger dig själv.. Har aldrig sagt emot mig själv, har helatiden stått vid samma ståndpunkt i denna fråga. Kan du sluta skriva i min tråd? Du förstör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Har aldrig sagt emot mig själv, har helatiden stått vid samma ståndpunkt i denna fråga. Kan du sluta skriva i min tråd? Du förstör den. Jag tycker det är lite underhållande, en vind av dumhet och ignorans flyger igenom tråden som en död fläkt av skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Har aldrig sagt emot mig själv, har helatiden stått vid samma ståndpunkt i denna fråga. Kan du sluta skriva i min tråd? Du förstör den. JO du motsäger dig själv, du säger att du är mot mobbning men lik förbannat vill du göra det värre för mobboffret och tvinga honom/henne att gå kvar på skolan där han/hon kanske mobbats i flera år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Så här tycker jag. I första hand så ska man flytta mobbarna. Det är dom som har gjort fel. Alla offer saknar inte vänner och om offret hade vänner innan han/hon blev mobbad så lär han/hon fortfarande ha det när mobbaren slutar och därför så ska man inte flytta offret. Sen om offret vill flytta för att han/hon känner att han/hon inte har några vänner och verkligen vill "börja om på nytt" som minigun sa så ska det självklart funka men bara om offret vill. Att alla som blir mobbade saknar vänner stämmer inte, även om du verkar tro det minigun. Minigun @ senaste post: Du kan inte använda din åsikt som fakta. Redigerad 23 april, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Jag tycker det är lite underhållande, en vind av dumhet och ignorans flyger igenom tråden som en död fläkt av skit Trevligt att jag tillfredställer dina behov i alla fall. Så, vad var så smart med ditt inlägg, einstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Minigun @ senaste post: Du kan inte använda din åsikt som fakta. Jo för den är fakta. Hursomhelst har jag börjat fatta hur ni tänker nu.. Ni ser på "flytten" som ett straff, därför vill ni flytta mobbarna för att straffa dom. TÄNK OM! Det är en åtgärd för att en person som fallit offer för mobbning inte ska behöva lida! Inte ett straff. Ni får hitta på något annat om ni vill straffa mobbarna, först flytta mobboffret till säkerhet, sen är det bara att ta itu med mobbarna.. Redigerad 23 april, 2007 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Jo för den är fakta. Hursomhelst har jag börjat fatta hur ni tänker nu.. Ni ser på "flytten" som ett straff, därför vill ni flytta mobbarna för att straffa dom. TÄNK OM! Det är en åtgärd för att en person som fallit offer för mobbning inte ska behöva lida! Ni får hitta på något annat om ni vill straffa mobbarna, först flytta mobboffret till säkerhet, sen är det bara att ta itu med mobbarna..Ett mobboffer förlorar väldigt lätt sin självkänsla och sitt självfötroende och kommer på så vis kanske inte ha lätt att låta nya människor komma in i sitt liv, kanske på grund utav att denne person har fått en liten släng utav paranoia för att denne anser sig själv bli bestraffad för att dom på skolan bestämmer att denna människan ska "slitas" ifrån de vänner som denne nu har. Om man istället flyttar på mobbar-en/na så kan på så vis den utsatta få samma utbildning och få ha kvar sina vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts