JSHC Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Får man fråga vad ni ska ha för sorts server? För jag har nämligen uppe en Stuntserver atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Vill inte lämna allt för mycket fakta. Det är inte Stunting eller Cops And Robbers iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Vill inte lämna allt för mycket fakta. Det är inte Stunting eller Cops And Robbers iaf. RP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 RP? Inte riktigt det heller, im not gonna tell you, yet. Är under utveckling och ingen av oss vet riktigt hur man scriptar. Och sen vill vi inte spoila vår ide heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Inte riktigt det heller, im not gonna tell you, yet. Är under utveckling och ingen av oss vet riktigt hur man scriptar. Och sen vill vi inte spoila vår ide heller. Okay, kommer ju finnas en hel del nya skriptmöjligheter i 0.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Okay, kommer ju finnas en hel del nya skriptmöjligheter i 0.2 Jo, vi vet. Men NightHawk gjorde sitt första scriptingförsök i lördags och hitills kan han: Placera bilar, jävligt bra också. Lägga in vapen och skins. Lägga in olika spawnställen, och olika spawns för olika skin. Checkpoints, "death-board", Start-money, URL Till forumet i chatten nu och då. Det är saker som står på agendan för honom att lära sig. Även jag ska så fort jag har tid försöka lära mig lite innom scripting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts