VickeX Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Tjenare! Söker ett gratis forum som är enkelt att mästra. Alltså, även för nybörjare. Kan lite innom htmlkodning men oerhört lite. Så om det finns någonting som är lätt att använda även för newbies så vore det bra. Behöver ett forum ganska snabbt. Även gratis uppladdning då. Fast det kanske går att göra på min server, hur isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Tjenare! Söker ett gratis forum som är enkelt att mästra. Alltså, även för nybörjare. Kan lite innom htmlkodning men oerhört lite. Så om det finns någonting som är lätt att använda även för newbies så vore det bra. Behöver ett forum ganska snabbt. Även gratis uppladdning då. Fast det kanske går att göra på min server, hur isf? Får man fråga vad du ska andvända det till? o.o Annars fanns det ju det... taggratisforum.se eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 http://invisionfree.com/ Mycket enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 http://www.phpbb.com/ Finns ju alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 http://www.beffo.se Ladda ner PhpBB Installera. Klart. Buslätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Tänk om du hade sökt? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...hl=Gratis+forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Tack. InvisionFree fick det bli. Ännu en fråga, har för mig det funnits någon typ av hemsida där man kunde skriva in en url, och sedan få en mycket kortare än ursprunget. Någon som vet någonting om detta? Ja, tänk om, Foxtrot. Men nu gjorde jag inte det. Frågar den här frågan istället. Redigerad 23 april, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Tack. InvisionFree fick det bli. Ännu en fråga, har för mig det funnits någon typ av hemsida där man kunde skriva in en url, och sedan få en mycket kortare än ursprunget. Någon som vet någonting om detta? Ja, tänk om, Foxtrot. Men nu gjorde jag inte det. STÄLLER den här frågan istället. www.webb.se www.x.se www.tinyurl.com Webb.se är bäst för det här ändamålet, x.se och tinyurl är mer om du ska förkorta en URL lite temporärt för att den ska bli lättare att skicka / komma ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Fortfarande - varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Fortfarande - varför? Han kanske inte vill berätta för dig. Redigerad 23 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Tack. InvisionFree fick det bli. Ännu en fråga, har för mig det funnits någon typ av hemsida där man kunde skriva in en url, och sedan få en mycket kortare än ursprunget. Någon som vet någonting om detta? Ja, tänk om, Foxtrot. Men nu gjorde jag inte det. Frågar den här frågan istället. Www.dot.tk. Där kommer det tyvärr upp en reklamruta innan du kommer in på din hemsida, plus att du måste ha ett visst antal besökare per månad för att du ska få hålla hemsidan online. Lycka till med vad du än tänker göra. På den här sidan lär du inte få något stöd dock. Kommer ihåg hur det har gått med de projekt jag haft genom åren... International Homies, där folk med förklaringen "det här forumet kommer ändå dö efter någon vecka", vägrade att signa up och prova, eller gamla GTA4GC.tk som konstant spammades ner av Sony-fanboys, som enligt PS-fans inte skulle få några seriösa besökare, och som jag lade ner först efter nästan 10 månader, och 150 röster, på grund av tidigare nämnt spam. Redigerad 23 april, 2007 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Fortfarande - varför? Av samma anledning som alla andra forum? Att bli stora? Kan du inte berätta vad ditt mål med livet är? Har du ens eller mål med livet eller lever du på att äta svamp(se:flashback)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Av samma anledning som alla andra forum? Att bli stora? Kan du inte berätta vad ditt mål med livet är? Har du ens eller mål med livet eller lever du på att äta svamp(se:flashback)? Ouch, bakslag för gamle P-C Men seriöst, alla är trötta på dessa jävla IPB-forum som får 5 medlemmar för att sen skrotas.. varför behövs det ett till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Ouch, bakslag för gamle P-C Men seriöst, alla är trötta på dessa jävla IPB-forum som får 5 medlemmar för att sen skrotas.. varför behövs det ett till? Kan förvisso hålla med. Men det är värt ett försök, försöker man inte så kommer man ingen vart. Beffo var litet från början, idag ganska stort. För att inte tala om GTAnytt, som faktiskt är Sveriges största sida för gta-nyheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Är inget forum som jag vill ha stort eller någonting. Tycker bara det är bra att ha ett forum då man ska ha en SA-MP server. Jag och Nighthawk gör en server och vi behöver ett forum. Är inget speciellt forum där vi ska tala om någonting speciellt. Utan bara där medlemmar kan snacka och skicka ideer. Tack alla. Men, kan man lägga in en logo utan att det kostar någonting? Har sökt i Admin CP men inte hittat. Är då Invisionfree som jag skrev. Editoz: Kan inte skapa förkortat för det står "Ogiltig vidarekopplingsadress", men adressen funkar prima. Menas det att adressen inte går att koppla vidare till? Redigerad 23 april, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Låt mig låna den här tråden en sväng: nån vet om det finns någon form av gratis bildgalleri online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Låt mig låna den här tråden en sväng: nån vet om det finns någon form av gratis bildgalleri online? www.bilddagboken.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 www.bilddagboken.se? Jag menar mer i stil som ett forum, där varje medlem på MIN community kan ha varsit konto... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Varför inte skapa ett forum med en kategori, och ett forum där bara du kan skapa posts medans andra bara kan läsa där? Om det ska vara för privat bruk alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts