Jump to content

Miniplayer till Winamp?

RavenE
 Share

Recommended Posts

Till Windows Media Player kan man ha en "miniplayer" som dockas fast i verktygsfältet.

Kan man ha en liknande till Winamp?

Just nu har jag såhär, men det tar upp en del av varje fönster som jag har öppet:

Det finns inte inbyggt i spelaren från början vad jag vet, kanske ett plugin. Winamps plugin.

Om du vill ha spelaren så kompakt som möjligt så tycker jag du ska skaffa ett tema till Winamp Classic, och sen minimera det eller vad det heter, så blir det RIKTIG litet. Använder LE5 Black själv, testa. :shifty:

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till Windows Media Player kan man ha en "miniplayer" som dockas fast i verktygsfältet.

Kan man ha en liknande till Winamp?

Just nu har jag såhär, men det tar upp en del av varje fönster som jag har öppet:

Annars kan du byta till ett annat skin med smalare ramar, jag har t ex så här, tar inte upp något på själva "sidan" bara lite i fältet där

post-3551-1177272634_thumb.jpg

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns inte inbyggt i spelaren från början vad jag vet, kanske ett plugin. Winamps plugin.

Om du vill ha spelaren så kompakt som möjligt så tycker jag du ska skaffa ett tema till Winamp Classic, och sen minimera det eller vad det heter, så blir det RIKTIG litet. Använder LE5 Black själv, testa. :shifty:

Tackar! Blev riktigt snyggt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor