RavenE Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Till Windows Media Player kan man ha en "miniplayer" som dockas fast i verktygsfältet. Kan man ha en liknande till Winamp? Just nu har jag såhär, men det tar upp en del av varje fönster som jag har öppet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Till Windows Media Player kan man ha en "miniplayer" som dockas fast i verktygsfältet. Kan man ha en liknande till Winamp? Just nu har jag såhär, men det tar upp en del av varje fönster som jag har öppet: Det finns inte inbyggt i spelaren från början vad jag vet, kanske ett plugin. Winamps plugin. Om du vill ha spelaren så kompakt som möjligt så tycker jag du ska skaffa ett tema till Winamp Classic, och sen minimera det eller vad det heter, så blir det RIKTIG litet. Använder LE5 Black själv, testa. Redigerad 22 april, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Till Windows Media Player kan man ha en "miniplayer" som dockas fast i verktygsfältet. Kan man ha en liknande till Winamp? Just nu har jag såhär, men det tar upp en del av varje fönster som jag har öppet: Annars kan du byta till ett annat skin med smalare ramar, jag har t ex så här, tar inte upp något på själva "sidan" bara lite i fältet där Redigerad 22 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Det finns inte inbyggt i spelaren från början vad jag vet, kanske ett plugin. Winamps plugin. Om du vill ha spelaren så kompakt som möjligt så tycker jag du ska skaffa ett tema till Winamp Classic, och sen minimera det eller vad det heter, så blir det RIKTIG litet. Använder LE5 Black själv, testa. Tackar! Blev riktigt snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts