Tackleberry Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) EDIT: Sorry, men allt är borta. Redigerad 4 september, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Tankar! YAY, första posten! 27% nu. Redigerad 22 april, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Det var den här ni pratade om när ni råkade bjuda in mig till konvon... Sitter på 47%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 DLing, går segt, har annat skräp i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Tankar imorgon då jag sart ska gå och lägga mig tror jag, förväntar mig något bra tac... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Den är filmer som sånna hära som bara vill få mig att sluta försöka lära mig att stunta i VC. Damn vad bra den var!! Musik, 10/10. Within Temptation har jag hört i dina tidigare filmer. Går inte att lyssna på i vanliga fall, men i stuntfilmer gör dom sin nytta! Stunts, 11/10. Undebart! Redigering, 10/10. Bra som vanligt när det är du. Älskade introt och eftertexterna! Main var kung också såklart. 10/10 från mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Suck...2 av mina ideer blev snodda där Man annars, vad ska jag säga? Ni gör det bara om och om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Vet inte riktigt vad man ska säga, finner inga ord. Ni gör sånt man inte ens kunde inbilla sig. Det är bara så otroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Härligt som fan! Satt häromdagen och tänkte på hur gärna jag skulle vilja se nåt nytt från er. Tankar den rekommenderade versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Jäkligt snyggt, ännu en ruskigt bra film från TMS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Nae HELVETE!! TGA lade ner? :'( Hade ju bara 10% kvar :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Fan, har nyss varit och cuttat mig, sätter mig och startar överföringen och när den är på typ 94% dör den bara =( Edit: verkar som det var TGA som dog, för jag kan inte koma in på deras hemsida... får väl vänta till dom tills dom kommer upp igen då =( Redigerad 23 april, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Första posten uppdaterad med nya länkar. TGA-länken verkar strula för vissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Första posten uppdaterad med nya länkar. TGA-länken verkar strula för vissa. Funkade fint för mig. --- Jävligt bra film, ni är helt grymt innovativa måste jag få säga. Fattar inte hur ni kommer på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Så nu tankar jag i runt 100kb/s =/ Men men, om man läser kommentarer den har fått hittills så verkar den vara värt det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Wow, den här var riktigt, riktigt bra! När du landade med cabbien i den där lådan.. Det var helt otroligt! Satt och tänkte "Hmm, vart sjutton ska han landa, det finns ju inga jättehöga hus i närheten. Men.. där hänger en container av nåt slag. OMG han är påväg mot den! O herrejäklar, han kommer landa på den! " Ungefär så var det. 10/10 utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Helt otrolg film, älskad den från första till sista frame (möjligtvis gillade jag inte när mainparten tog slut, men allt har ju en ände) All stunts var pefekta redigeringen var perfekt och musiken var perfekt... Filmen kändes väldigt stor, precis som om ni fyllde år eller nått... 10/10 (11/10) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Wow, den här var riktigt, riktigt bra! När du landade med cabbien i den där lådan.. Det var helt otroligt! Satt och tänkte "Hmm, vart sjutton ska han landa, det finns ju inga jättehöga hus i närheten. Men.. där hänger en container av nåt slag. OMG han är påväg mot den! O herrejäklar, han kommer landa på den! " Ungefär så var det. 10/10 utan tvekan. Haha, kul att se någon skriva näst intill precis vad jag tänkte när jag såg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Haha, kul att se någon skriva näst intill precis vad jag tänkte när jag såg det. Samma här. Skriver mer senare, här eller på gtas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Ummm vet inte vad jag ska skriva..... Går det bra med helt otroligt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts