iweX Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Några som spelar detta grymma skidspel? Köpte de nyss har kommit till det andra berget ^^. Tja, snacka på om det! Vilket är de grymmaste/Snyggast/bästa tricket ni som spelar har gjort? Sjävl gjorde jag 1080 + F (Special trick @ Norsken). Redigerad 22 april, 2007 av KalleR Ändrade topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Tror du menar Freakout: Extreme Freeride. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Tror du menar Freakout: Extreme Freeride. Tror jag med. Lirade det ett litet tag, var lite småkul att köra mp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Är det till PC eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Mja,skrev fel ^^ Har lite problem med MP läget, när jag går in å letar servers är de inga där. JSHC de är till PC,PSP, PS2,Xbox. Redigerad 22 april, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Är detta spelet väldigt nytt eller gammalt som gatan? Edit: Och när det står stilla på forumet så får man ta reda på det själv, hyffsat nytt... Redigerad 22 april, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Är detta spelet väldigt nytt eller gammalt som gatan? Edit: Och när det står stilla på forumet så får man ta reda på det själv, hyffsat nytt... Hyffast nytt men de suger med ingen snowboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Hyffast nytt men de suger med ingen snowboard Jo kollade, såg att det inte var nån bräda, det sänker ju det en hel del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Jo kollade, såg att det inte var nån bräda, det sänker ju det en hel del.. Mjo, ochså är de lite för lite tricks + banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Det ser ut som SSX: On Tour på pricken ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Det ser ut som SSX: On Tour på pricken ju! Utan snowboard,ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Jag var jätteglad att jag hade hittat ett skidspel till PC. Har lirat både singleplayer och multiplayer. Ganska snygg grafik och så; men nej, det är tråkigt. Tyvärr finns det ingen känsla i spelet. Vet inte varför. Tråkigt att banorna är så korta också. Jag vill åka och åka, och aldrig komma fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Jag var jätteglad att jag hade hittat ett skidspel till PC. Har lirat både singleplayer och multiplayer. Ganska snygg grafik och så; men nej, det är tråkigt. Tyvärr finns det ingen känsla i spelet. Vet inte varför. Tråkigt att banorna är så korta också. Jag vill åka och åka, och aldrig komma fram. Mjo, banorna är sååååå korta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Mjo, banorna är sååååå korta. Mm, det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Nån som vet om de går att spela Online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Nån som vet om de går att spela Online? Prova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Prova? Händer ej något .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Händer ej något .. Då funkar det väl inte? Sen har Freakout ett helt eget forum där man kan fråga, dom kan troligtvis lite mer än vad vi kan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Nån som vet om de går att spela Online? Ja, det går. Har spelat på deras servrar mot andra personer, och så har jag spelat med en polare över hamatchi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Så himla dåligt spel. Banorna är grymt enformiga, lite trix och så himla dålig "spelfysik" (kan man säga så?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts