Geten123 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Jag är i kyrkan på chapter 2-1 eller vad det är och håller på att försöka lösa pusslet med dom där strålkastarna. Jag har fuckat upp det rätt så ordentligt, nån som kan berätta hur man ska vrida ljusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Ohhh kyrkan.... LÅnga stunder man satt och strulade med det där. Minns inte riktigt hur man ska vrida dom, kolla på den mittersta för att få en aning över hur dom ska vara. Tryck sen på Combine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Ohhh kyrkan.... LÅnga stunder man satt och strulade med det där. Minns inte riktigt hur man ska vrida dom, kolla på den mittersta för att få en aning över hur dom ska vara. Tryck sen på Combine Fick till det förut, så jag behöver inte hjälp längre. Förresten, RE4 är verkligen rekommenderat! PC versionen blev så mycket bättre efter senaste patchen och nu är det typ exakt som på PS2! Enda nackdelen är väl att man måste ha gamepad, med det har ju jag. Skitkul spel! Skaffa det om ni vill ha riktigt härlig zombieslakt men med samtidigt lite tänkade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Det där är jätte lätt. Kolla först på tex den blå leta efter en form som sticker ut och placera den efter det. Sean gör du likadant med de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Det här var den enklaste pusslet i hela spelet. Men fy fan ta det i riddar rummet! Men självklart går det att lösa! Så oroa dig inte Geten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Det här var den enklaste pusslet i hela spelet. Men fy fan ta det i riddar rummet! Men självklart går det att lösa! Så oroa dig inte Geten. Menar du då man Spelar som Ashley och ska lösa ett sånt där grej man ska flytta brickor rätt och sen efter kommer en rustning springande efter en :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Menar du då man Spelar som Ashley och ska lösa ett sånt där grej man ska flytta brickor rätt och sen efter kommer en rustning springande efter en :'( Ja den var jobbig. Man får hålla på tills det går dock. Tar inte så lång tid. Hehe, minns att jag satt typ en timme med det innan jag fixade det. Sen dog jag av den första riddaren och fick göra om det. Resident evil 3 var värre, med de där vätskorna och symbolerna man skulle fixa ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 28 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Menar du då man Spelar som Ashley och ska lösa ett sånt där grej man ska flytta brickor rätt och sen efter kommer en rustning springande efter en :'( Det var ruskigt jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts