Jump to content

Problem med RE4

Geten123
 Share

Recommended Posts

Ohhh kyrkan....

LÅnga stunder man satt och strulade med det där.

Minns inte riktigt hur man ska vrida dom, kolla på den mittersta för att få en aning över hur dom ska vara.

Tryck sen på Combine

Fick till det förut, så jag behöver inte hjälp längre. Förresten, RE4 är verkligen rekommenderat! PC versionen blev så mycket bättre efter senaste patchen och nu är det typ exakt som på PS2! Enda nackdelen är väl att man måste ha gamepad, med det har ju jag. :shifty: Skitkul spel! Skaffa det om ni vill ha riktigt härlig zombieslakt men med samtidigt lite tänkade! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här var den enklaste pusslet i hela spelet. Men fy fan ta det i riddar rummet! Men självklart går det att lösa! Så oroa dig inte Geten.

Menar du då man

Spelar som Ashley och ska lösa ett sånt där grej man ska flytta brickor rätt och sen efter kommer en rustning springande efter en

:'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du då man

Spelar som Ashley och ska lösa ett sånt där grej man ska flytta brickor rätt och sen efter kommer en rustning springande efter en

:'(

Ja den var jobbig. Man får hålla på tills det går dock. Tar inte så lång tid. Hehe, minns att jag satt typ en timme med det innan jag fixade det. Sen dog jag av den första riddaren och fick göra om det. Resident evil 3 var värre, med de där vätskorna och symbolerna man skulle fixa ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor