JohnnyH87 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Hoppas de tar med en Glock. riktigt schyst vapen. Och kom inte och säga att det suger i CS, för det är inte rättvist återskapat i det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Varför inte ha bilen till tyngre vapen tex basokan minigunnen.... och att man ser vapnen hängandes runt kroppen... i band... och att om man hänger på sig många vapen får han svårare att röra på sig.... går långsammare snabbare trött... och att det även tar mer tid på sig att få fram rätt vapen om man har många..... mer verklighetstroget än roligt kanske..... men hade funkat... man har ju ändå typ sitt favvo vapen framme..... Sedan kan jag tycka att ammon kan vara mer begränsad..... roligare om det tar slut och att man inte har så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Eller kalsongerna... Jaha! Det var där han förvarade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Jag hoppas också att de har tagit bort det här med att vapnen svävar i luften med en färgglad ring runt sig. De ska ligga på marken och knappt synas. Eller att dom sitter kvar i händerna på folk... Beroende på hur dom dog. Och om man skuter på vapnet borde väll det gå sunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Som i de gamla spelen. Fast en glock istället för den fula colten. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Sten vore ett önskemål.. ..pajja polisens bakruta och springa som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Sten vore ett önskemål.. ..pajja polisens bakruta och springa som fan.. haha, helt klockren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 *Elpistol *Piska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Trägaffel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) ... may break my bones, but words can never hurt me Sorry, kunde inte hålla mig. Hej och hå. Jag tänkte iofs närmast på Einsteins citat men visst.. Topic: Snöbollar, slangbellor, spottloskor. Redigerad 23 april, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Sten vore ett önskemål.. ..pajja polisens bakruta och springa som fan.. Du borde spela Canis Canem Edit min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Fler olika handeldvapen, minst tio stycken, varav en kortpipig revolver. Tycker också att man borde kunna ha två olika pistoler i händerna, som i True Crime LA. Annars vill jag också se en G3A3 i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Kravallsköld och gatusten!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Så mycket som det bara går, men man kan inte bära på så många. Ligger det en sten lös, plocka upp den och kasta, Ett räcke som är trasigt mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Fler urval samt verklighetstrognare ljud. Det ska inte finnas två tre olika sorters pistoler. Det ska finnas minst åtta olika pistoler och ingen ska efterlikna den andra. Sen måste det finnas mer melee vapen. Tyvärr tror jag Rockstar Games kommer att ta några steg bakåt och deleta flera vapenmöjligheter. Av någon anledning tror jag inte många melee vapen kommer att finnas. Det kommer förmodligen att planteras I NÄSTA gta-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Magnum 44. Vill springa runt och leka Dirty Harry! Det kommer ett DH spel men vapnet skulle passa så jävla perfekt i GTA IV. Redigerad 1 maj, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Magnum 44. Vill springa runt och leka Dirty Harry! Det kommer ett DH spel men vapnet skulle passa så jävla perfekt i GTA IV. DU HAR SÅ RÄTT! Ahh, älskar Dirty Harry. Jag hoppas du vet varför han kallas det.. Vill även ha med små revolvrar. EDIT: Inget går upp mot en smidig .38 http://banco.agenciaoglobo.com.br/Imagens/Preview/200609/a88977a2-4392-489a-a07d-c6fe778fef3a.jpg Redigerad 1 maj, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Den är söt som socker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Hade vart ett önske mål at man kan kombinera två "små" vapen i varsin hand. typ usi och pistol.. lite som man gör i halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 DU HAR SÅ RÄTT! Ahh, älskar Dirty Harry. Jag hoppas du vet varför han kallas det.. Vill även ha med små revolvrar. Jag har alla filmerna så jag vet varför han kallas det. "He gets the shit end of the stick everytime" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts