eminem33 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Vad vill ni se för vapen i det nya gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Mycket mer valmöjligheter. T.ex det ska inte bara finnas en vanlig pistol, en ljuddämpad osv utan massa olika så man kan få sin favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 BEGRÄNSAT UTRYMME! Fyra vapen max, om alla vapen han har på sig är pistoler, tre om två är pistoler och två om en av dem är ett shotgun , nej ni fattar vad jag menar ser sjukt kasst ut när man springer omkring med 15 vapen på sig. När man scrollar mellan vapnen så ska det vara verkligt, han ska sticka in handen och plocka ut det ur jackan eller byxan eller rocken... Sen ska det självklart finnas över 50 sorter med alternativ. Ljuddämpare, klistermärken (lol), färg, uppgraderingar and so on. Backlucka på din bil med lagrinsapacitet (bland annat, vapen). Jag hoppas det här med bilägandet blir lite mera verkligt. Det vill säga att du kanske bytar bil en gång i veckan, ganska störigt när man springer runt ett hus i SA och bilen är borta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Det här spelet, vet inte vad det heter - där man kan ändra vapnen nästan helt. Välja olika ljuddämpare och sätta stöd så man kan ligga och så. Är nått spel till 360 som kommer senare i år. Det skulle vara jävligt najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Jo det ser sjukt ut när man bara trollar fram alla vapen som i de tidigare GTA. Har alltid undrat hur en motrosåg kan få plats i fickan på ett par stentvättade jeans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Jo det ser sjukt ut när man bara trollar fram alla vapen som i de tidigare GTA. Har alltid undrat hur en motrosåg kan få plats i fickan på ett par stentvättade jeans Eller kalsongerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 BEGRÄNSAT UTRYMME! Fyra vapen max, om alla vapen han har på sig är pistoler, tre om två är pistoler och två om en av dem är ett shotgun , nej ni fattar vad jag menar ser sjukt kasst ut när man springer omkring med 15 vapen på sig. När man scrollar mellan vapnen så ska det vara verkligt, han ska sticka in handen och plocka ut det ur jackan eller byxan eller rocken... Sen ska det självklart finnas över 50 sorter med alternativ. Ljuddämpare, klistermärken (lol), färg, uppgraderingar and so on. Backlucka på din bil med lagrinsapacitet (bland annat, vapen). Jag hoppas det här med bilägandet blir lite mera verkligt. Det vill säga att du kanske bytar bil en gång i veckan, ganska störigt när man springer runt ett hus i SA och bilen är borta . Håller med.. Extremt jobbigt då fordonen pluppar bort. Ibland I San Andreas om man ville fara ut på en tur med sin Pontiac, för att sedan tex. stanna av vid en bar, så var ibland bilen borta då man kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Tycker likadant som Jazz där med vapnen max 4 fyra samtidigt. Sen tycker ja att det känns lite fjantigt när dom har med eldkastare, bazooka, motorsåg. Men jag tycker inte att dom ska ta bort dom men som sagt springa runt med en bazooka under tröjan. Dom får lösa det på något sätt Sen så tycker jag att det borde finnas en lite verktygs affär som man kan tex köpa skruvmejslar, avbitare och sånt som man kan använda när man bryter sig in och tjuvkopplar bilar, eller gör inbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Tycker tvärtom. Fler målsökande missiler, eldkastare och feta miniguns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Vad som helst, bara de är verklighetstroget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Softairguns, luftgevär och ärtsnärtare.!! Elr njah, mycket olika, mer ljuddämpade vapen. Och granatkastare på m4an, och ljuddämpare på den också! Sånna vapen har ljuddämpare också, så varför inte ha med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 BEGRÄNSAT UTRYMME! Fyra vapen max, om alla vapen han har på sig är pistoler, tre om två är pistoler och två om en av dem är ett shotgun , nej ni fattar vad jag menar ser sjukt kasst ut när man springer omkring med 15 vapen på sig. När man scrollar mellan vapnen så ska det vara verkligt, han ska sticka in handen och plocka ut det ur jackan eller byxan eller rocken... Sen ska det självklart finnas över 50 sorter med alternativ. Ljuddämpare, klistermärken (lol), färg, uppgraderingar and so on. Backlucka på din bil med lagrinsapacitet (bland annat, vapen). Jag hoppas det här med bilägandet blir lite mera verkligt. Det vill säga att du kanske bytar bil en gång i veckan, ganska störigt när man springer runt ett hus i SA och bilen är borta . Idén att förvara vapen i bilen gillar jag. Jag hoppas det kommer finnas mycket mer vapen, man ska inte kunna bära så många vapen - men det borde finnas mycket mer i affären. Det skulle vara snyggt om han hänger riflen på ryggen när han inte använder den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 BEGRÄNSAT UTRYMME! Fyra vapen max, om alla vapen han har på sig är pistoler, tre om två är pistoler och två om en av dem är ett shotgun , nej ni fattar vad jag menar ser sjukt kasst ut när man springer omkring med 15 vapen på sig. När man scrollar mellan vapnen så ska det vara verkligt, han ska sticka in handen och plocka ut det ur jackan eller byxan eller rocken... Sen ska det självklart finnas över 50 sorter med alternativ. Ljuddämpare, klistermärken (lol), färg, uppgraderingar and so on. Backlucka på din bil med lagrinsapacitet (bland annat, vapen). Jag hoppas det här med bilägandet blir lite mera verkligt. Det vill säga att du kanske bytar bil en gång i veckan, ganska störigt när man springer runt ett hus i SA och bilen är borta . True Crime: New York Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 True Crime: New York Bah. Det är kasst där med. Man går bara frma till bakluckan och voila, en ful meny med vapenval. GE RÖRELSE ÅT FOLKET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 ATOMBOMBER! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Man borde kunna köpa skott lite snabbare, det tar så lång tid i sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Man borde kunna köpa skott lite snabbare, det tar så lång tid i sa Och när man köper ammo tycker inte jag att man ska behöva betala för hela vapnet utan bara för själv ammon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Sticks and stones. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) ... may break my bones, but words can never hurt me Sorry, kunde inte hålla mig. Redigerad 23 april, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Jag hoppas också att de har tagit bort det här med att vapnen svävar i luften med en färgglad ring runt sig. De ska ligga på marken och knappt synas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts