Everest Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Har använt Firefox ett ganska bra tag nu, och det har funkat perfa. Men på senaste tiden så när jag öppnar ett nytt fönster så visas det bara över lite mer än halva skärmen(se bild), och jag måste maximera varje gång. Vanligtvis brukar det väl vara så att nya fönstret öppnas så som man stängde det gamla? I alla fall så är det faktiskt lite irriterande, inte bara att jag måste maximera varje gång, men att jag faktiskt inte kan lösa ett så simpelt problem. Någon som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Jag har inget bra svar men mina nya fönster (som jag iofs aldrig använder) öppnas maxmimerade. Jag vet inte riktigt vad det beror på, men varför inte bara öppna nya tabbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Förstora fönstret så stort som du vill ha det.. Tryck på maximera-knappen sedan trycker du på samma knapp igen så är problemet fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Kör ju med tabbar, när jag redan har ett fönster öppet så klart. Men när jag öppnar det för första gången.. Mr.Dumbom: Funkade inte..:/ edit: Tog den lätta vägen, öppnade Firefox i felsäkert läge och återställde mina inställningar. Så det funkar som det ska nu. Redigerad 22 april, 2007 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts