Mark Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Japp. När jag ska connecta till Battle.net så fastnar jag på checking versions. Har senaste patchen, och har låtit det stå så här ett tag nu. Inget händer. Någon som vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Japp. När jag ska connecta till Battle.net så fastnar jag på checking versions. Har senaste patchen, och har låtit det stå så här ett tag nu. Inget händer. Någon som vet vad felet är? Har du blockat så den inte kan nå internet ifrån brandväggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Har du blockat så den inte kan nå internet ifrån brandväggen? Uhm, nae..det tror jag inte. Vad ska jag ha gjort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Hmm, rätt vanligt problem vad jag vet, kolla på battle.nets supportforum eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Uhm, nae..det tror jag inte. Vad ska jag ha gjort då? Oftast om du installerar något nytt så kommer det upp en ruta typ "vill du låta detta program använda internet?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts