Gof Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Little bit about the vid... i edited without sound, so its pretty choppy. But it was fun none the less, i put a couple larger stunts on hold for future projects there were a couple audio problems, didnt know how to fix them, sorry comments are welcome and appreciated, comment on the stunts more then the editing please -------------------- Ground Zero <-- Click - YouToob Ground Zero - filefront - HQ - 4:35 - 92mb GLS senaste tillskott GiftedMisfit har släppt en video, ha kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jodå, Helt okej film! Några rikyigt fina p2bs 8\10 från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Dling! Kommer med betyg osv sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Ah, den här har jag sett och jag tycker den är riktigt bra. Den där packer-till-bump-till-grind var finfinfin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Glömde bort den men nu så har jag kollat på den, inte så förtjust i den, stuntsen är bra emn redigering och låtval är inga höjdare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 i edited without sound, so its pretty choppy. comments are welcome and appreciated, comment on the stunts more then the editing please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts