guardian Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Hej alla! jo de flesta vet nog mina dator skillz och jag behöver lite hjälp. formaterade min burk för ett tag sedan och ominstallerade outlook express och sånt. men min mailadress är inte där. kan man loggai n på nytt med den? isåfall hur? annars om jag skapar den på nytt, vad är det där som visas på bilden nedanför? tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Hej alla! jo de flesta vet nog mina dator skillz och jag behöver lite hjälp. formaterade min burk för ett tag sedan och ominstallerade outlook express och sånt. men min mailadress är inte där. kan man loggai n på nytt med den? isåfall hur? annars om jag skapar den på nytt, vad är det där som visas på bilden nedanför? tackar Bör stå i uppgifterna du fick med bredbandet? Dvs mail, server and so on. l3333333333t!!!!! Redigerad 21 april, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Bör stå i uppgifterna du fick med bredbandet? Dvs mail, server and so on. Problemet är att pappa är datorexperten i familjen jag veti nget om uppgifter till bredbandet, men är det i det fallet får jag väl vänta tills fanskapet ringer från indonesien. well well. tack iallafall =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 ska du ställa in outlook att ta in mail från ditt konto på bredbandet så brukar det stå på kundservice-sidorna på din ISP´s hemsida. annars brukar det vara något likande med. pop.dinisp.se pop3.dinisp.se mail.dinisp.se smtp.dinisp.se smtp1.dinisp.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts