oldsmobile Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Ja vet faktist inte rigtigt . Det blir ingen brasa hemma hos mig. Ja ska väll glo po tv eller något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 blir ferre med flckan och kompisar hemma hos en tjejpolare. Dricka bärs och lyssna på gyyyd musik, dra till någon brasa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Fyller 20. Drar ut på dagskryssning till Åland under dagen, köper ett par plattor öl, och några liter sprit, kommer hem, åker sen troligen in till stan o festar med nära och kära. Hoppas på lyckad dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jag kommer inte göra något speciellt alls.... Datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Ska nog dra till Kasen på Nabban ( ) där jag hoppas träffa Eudoros bl.a. Titta på elden lite. Vet inte riktigt vad som kommer att hända men det blir säkert kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Har två prov om två dagar + flygbolagskurs imorron kl. 10.30 så blir inget för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Skulle ha kört lite grönt hos en kompis, men jag var för sent ute så kranen hann inte. Men det blir att gå dit och se vad som händer ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts