Jump to content

Sista april

antepanteboy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ska väl vara kalaspackad och antasta småtjejer vid lägerelden eller nåt.

Lägereld som i att du ska grilla, eller en stor majbrasa? Lär ju vara det första, vid närmare eftertanke :lol:

Själv vet jag inte vad jag ska göra. Skulle vilja gå till nån privatfest, så jävlans kallt ute, men så lär det inte bli. Får väl gå ner till Stadsparken, Kalmars ungdomars träffpunkt.. ^_^ Någon brasa vill jag se också :teehee:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägereld som i att du ska grilla, eller en stor majbrasa? Lär ju vara det första, vid närmare eftertanke (w00t)

Själv vet jag inte vad jag ska göra. Skulle vilja gå till nån privatfest, så jävlans kallt ute, men så lär det inte bli. Får väl gå ner till Stadsparken, Kalmars ungdomars träffpunkt.. ^_^ Någon brasa vill jag se också :teehee:

Syftar på nån av de stora brasorna, då jag inte har någonting planerat för kvällen (w00t)

Fast man känner sig för stor för att supa vid brasan i kalmarsundsparken, medelålder på 14 år eller nåt där.

Du skulle ju kunna presentera mig för ett par jämnåriga tjejkompisar, ni 91or börjar ju komma upp i acceptabel ålder nu. haha :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp. Jag hade tänkt banga Valborg. Men nu idag frågade min polare mig om jag ville dela en Jägermeister med honom. Så nu kan jag inte ens skylla på att jag inte har något att dricka. :/

Nejmen, jag kommer nog få roligt. Det var så länge sen sist, bara.

:rolleyes:

Inte banga ^_^ Jag ska först grilla och sedan ut någonstans. Blir nog kul, hoppas jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag planerar att göra en nykter valborg. Käkar middag hemma med familjen som hostar nån 50+fest. Lånar bilen och kör till Kalmar, grillar och kalasar lite. Kör till en annan tillställning jag fått inbjudan till på Öland nån mil från mig, spenderar resten av kvällen där. Kör hem. Parkerar bilen. Tänder en fet...

Det låter schyst va?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska då vara på födelsedagskalas! Konung Carl Gustav XVI fyller ju år då, så det blir väl att partaja på Drottningholm :(.

Hmm. Brukar det inte vara hockey-VM då? Man kanske sitter hemma med polare och grillar hamburgare och kollar hockey då.

Hockey börjar ikväll kl 18.00 på TV3. Sjävl så ska jag ner och kolla på brasan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor