Vice. Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Vet inte riktigt. Troligtvis ska vi se på den stora elden, sedan ta över lite polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jag firar icke Walpurgis natt! Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Med en brasa i någons hår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Fyller år den sista april. Vet dock inte om jag ska fira den eftersom jag inte har önskat mig ngt. + så åker jag iväg med spanska klassen till barcelona då. -.- Haha, sucker! Hoppas ni får det så trevligt där... ...på museumen. ----- Jag ska festa med kompisar. (Inte Sikorka, då. För han är ju och har roligt i Spanien. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Alkohol och åter alkohol hemma med kompisar. Pappa ska ha nån fet brasa ute på en lägda så jag lär väl dricka med han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jag ska då vara på födelsedagskalas! Konung Carl Gustav XVI fyller ju år då, så det blir väl att partaja på Drottningholm . Hmm. Brukar det inte vara hockey-VM då? Man kanske sitter hemma med polare och grillar hamburgare och kollar hockey då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jag ska nog gå på Gretas med en kompis och möta upp flickvännen lite senare. Sen ska jag gråtrunka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 4 dagar sup with my comrades! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Har väl tänkt att göra en bomb utav mina totala 3,4 kilo smällare sen 1-2-3-4 år tillbaka..Sen så smäller jag väl eventuellt en soptunna/korg med den.Sen så blir det väl allmänt röj tills 3-4 tiden då man drar sig hemåt o sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Wille (wexx) och hans familj kommer alltid hit till oss på valborg. Så det blir samma sak i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Vet inte. Nåt hax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Vet inte. Nåt hax. Gråtrunka med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Gråtrunka med mig? Låter farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Ehhm. Grilla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Dra till Östanå och kolla på brasa+fyrverkerier =) Smäller väll för typ 50k iår igen XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 SKa nog fira valborg i goda vänners lag : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Drar väl och ser en brasa med kompisar, springer runt och lallar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Precis som man skulle lura varandra den första April, ska man luras den SISTA. I A F där jag bor. Och då går ramsan: MAJ MAJ MÅNAD, JAG KAN LURA DIG TILL SKÅNE. Ska ut och festa, har fått gratisbiljett till Madisons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Precis som man skulle lura varandra den första April, ska man luras den SISTA. I A F där jag bor. Och då går ramsan: MAJ MAJ MÅNAD, JAG KAN LURA DIG TILL SKÅNE. Ska ut och festa, har fått gratisbiljett till Madisons Maj, maj måne, heter det. Annars rimmar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Grilla med kompisarna som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts