antepanteboy Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Själv har jag inte bestämt mig än, klart är iallafall att jag och en kompis ska försöka oss på att bygga en liten bomb på eftermiddagen, men jag har fortfarande inga planer för kvällen. Så...vad ska ni göra? Edit för nötter: Det kallas också VALBORG Redigerad 22 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Firar man sista april De var något nytt för mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Jag firar den med min födelsedag Sen går jag väl ner till Örebro Slott och kollar på fyverkerier. Redigerad 21 april, 2007 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Är detta något nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 FFS, det är 21 idag. Sista är om ca 1 1/2 vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Med en fylla! Ska bli på whiskey för att det drack jag förra året. Det slutade inte alltför bra men men, får hoppas att jag har lärt mig nått då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 V A L B O R G H E T E R D E T Och jag vet inte riktigt. Festa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Det är valborg era nöt Inga planer än. Redigerad 21 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Kröka järnet som en vis kapten sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Det är valborg era nöt Inga planer än. Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Tråden kunde väl innehålla ordet 'valborg' så vi med mindre hjärna också förstog vad som menades med sista april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Har aldrig firat detta, så jag ej bryr mig om denna svenska tradition, därför visste jag ej vad han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Ingenting alls...skulle jag gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Ska väl ner till Borgholm och supa och kolla på eld som vanligt antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Firar med att gå runt i London. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Fyller år den sista april. Vet dock inte om jag ska fira den eftersom jag inte har önskat mig ngt. + så åker jag iväg med spanska klassen till barcelona då. -.- Redigerad 21 april, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Ska in till stan sista april, dricka bärs och träffa polare i stadsparken, hoppas inte snuten kommer o tar min bärs, IGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Blir väl någon tillställning (kanske med inslag från PC's geniala idé) på okänd plats, men cigarren är redan införskaffad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Har aldrig hört talas som att man ska fira på sista april Så för mig är det en vanlig dag Redigerad 21 april, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Humm humm.... Bra fråga, antingen sitta hemma och gråta. Eller vara i stan och gråta... Förmodligen fest som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Drar väl till nån brasa med nån kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts