Kebab Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jag ställde frågan i datorhjälpstråden, men fick aldrig något riktigt svar. Med andra ord har jag haft det här problemet ett bra tag. (Personligen bryr jag mig inte, för allt verkar funka bra ändå, men det är pappa som tjatar så dant på mig ) Så vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Testa starta den i services-dialogen (tror det där kör -> services.msc) och kolla om du får ett annat felmedelande där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Okej, jag gjorde så och det här kommer fram. Vad ska jag göra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Aktivera kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Okej, jag gjorde så och det här kommer fram. Vad ska jag göra nu? Ändra till aktiverad/manuellt och trycka starta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Om du har ''Windows Defender BETA'' så måste du installera den ''officiella'' versionen. Blev så för mig med... Betan blev inaktiverad 31/12 06. Sen dess kan man inte använda den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Tror inte jag har betaversionen. Men jag har ändrat till "automatisk" eller vad det hette, får se om det blir någon skillnad när jag startar datorn imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts