Jump to content

Ge kritik för min låt..

Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Smaksak! :shifty:

Vissa går lite snällare fram, jag går hårdare, typ IDOL stil, som han Simon.

Tyvärr ser man inte sådan kritik längre idag, men den är enligt mig bäst.

Det är klart Simon kan få ryck, han vill ju få idioterna att aldrig ta en ton mer i hela sitt liv.

Du däremot, som verkade tro att du var så himla bra själv men i själva verket sög getpung, och samtidigt kastade dynga över Dizzy eller vad han hette.. Mja, det var roligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska ni bli vänner nu? Vad tråkigt :shifty:! Jag som hade hoppats på något som var bråkigt. Lägg ner vänskapsbanden kompis, jag slår ner dig brevid snabbköpshallen homie. De e dags å va cool din fool, jag har mycket fetare skooor med bling på, dingding ring a bell yo?! :)

Jazz drops the mic and walks away.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är klart Simon kan få ryck, han vill ju få idioterna att aldrig ta en ton mer i hela sitt liv.

Du däremot, som verkade tro att du var så himla bra själv men i själva verket sög getpung, och samtidigt kastade dynga över Dizzy eller vad han hette.. Mja, det var roligt :shifty:

Jag kanske inte skriver de bästa freestyles, men när det kommer att göra det i verklighet är jag bättre, och sedan är det ni som tycker att jag suger, inte andra.

Men det kan vara för att de har hört mig rappa.

Men såg du inte förra veckan, då i IDOL så var det de bästa (ingen Hollywood, utan final programmen), han gick på de direkt, så de vet vad som är felet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kanske inte skriver de bästa freestyles, men när det kommer att göra det i verklighet är jag bättre, och sedan är det ni som tycker att jag suger, inte andra.

Men det kan vara för att de har hört mig rappa.

Men såg du inte förra veckan, då i IDOL så var det de bästa (ingen Hollywood, utan final programmen), han gick på de direkt, så de vet vad som är felet.

Varför skriver du freestyles? spelar du in dom sen eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skriver du freestyles? spelar du in dom sen eller?

Nej, bara flummar fram de, för att se folks reaktioner, brukar för det mesta ändra dissar till mina egna, tar då riktiga, men ändrar med mina egna ord.

Egentligen gör jag det för att bara se vad folk tycker om det, här tycker folk de suger och jag förstår de, här är de flesta bara hört Eminem, 50 Cent o.s.v.

Så det är inget seriöst, vill ej bli rappare, är inte 11 år, och bor verkligen inte i en villa så som PC tror.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ju också vara med och rappa!

En da' på stan

Så träffa ja' Jan

Han käka en banan

Som han köpt av en alban

Han höll i sin turban

Som var köpt i Pakistan

Uhh!

Värdelöst. DU SUGER!!!!!! Jäkla FarbrorJan wana bee, du suger. Sluta,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, bara flummar fram de, för att se folks reaktioner, brukar för det mesta ändra dissar till mina egna, tar då riktiga, men ändrar med mina egna ord.

Egentligen gör jag det för att bara se vad folk tycker om det, här tycker folk de suger och jag förstår de, här är de flesta bara hört Eminem, 50 Cent o.s.v.

Så det är inget seriöst, vill ej bli rappare, är inte 11 år, och bor verkligen inte i en villa så som PC tror.

Vafan, du var ju mer kommersiell skit-hiphop än dom två är tillsammans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan, du var ju mer kommersiell skit-hiphop än dom två är tillsammans.

Det är sån hip hop som är tyvärr populär idag, och den som säljer.

Finns 2 stora inriktningar inom rap idag, den sm jag freestylade om, sedan den där du säger vad du tycker.

50 Cent är precis så som jag freestylade om, då du bara hört typ Candy Shop, In Da Club, hör på hans gamla och hans mixtapes så får du se att han är en av de värsta inom hiip hopen om att skryta om sin hustlin tid, pengar, ja ni förstår vinkeln.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är sån hip hop som är tyvärr populär idag, och den som säljer.

Finns 2 stora inriktningar inom rap idag, den sm jag freestylade om, sedan den där du säger vad du tycker.

50 Cent är precis så som jag freestylade om, då du bara hört typ Candy Shop, In Da Club, hör på hans gamla och hans mixtapes så får du se att han är en av de värsta inom hiip hopen om att skryta om sin hustlin tid, pengar, ja ni förstår vinkeln.

man behöver bara lyssna på Get rich or die tryin så märker man det :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...