kicken Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Tror du inte vi förstår - det finns det inget svårt i att göra en helt värdelös hiphoplåt Du skriver texter som en riktig gangster Men du verkar mer vara en liten hitler-hamster som skriver texter om knark och mord Tror du inte vi fattar att allt är ord? Du sitter i din fina Lidingövilla och önskar att du ledde en knivig gerilla Ditt liv står stilla, snälla väx upp Här på GTAsajten då battlar vi i grupp, BIIIATCH!!1 KICK IT ÄRRTVÅ! Herregud, jag lyssnade på hiphop i liten utsträckning när jag var 10-11 år. Du kommer snart mogna till och fatta att du suger. Den där var fan bra Lägg till musik och jag skulle lyssna på den 10 timmar i sträck .... nästan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Då jag ej är svensk, så kan jag ej inte rimma så bra på svenska. You talk like a bitch, who just got hit by a snitch Who listens to r'n'b with a little twist You say my rhymes are shit Still they make me get more bicthes on my dick So before you even try to battle, think for a little bit. Who you trying to beat me, you'r pussy ass shit. P-C 1, Tommy killer 0? Den där var fan bra Lägg till musik och jag skulle lyssna på den 10 timmar i sträck .... nästan I must be emo Redigerad 22 april, 2007 av Qouad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Grattis han vann då, bryr mig inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Grattis han vann, då bryr Jag mig inte.Rättade lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Då jag ej är svensk, så kan jag ej inte rimma så bra på svenska. You talk like a bitch, who just got hit by a snitch Who listens to r'n'b with a little twist You say my rhymes are shit Still they make me get more bicthes on my dick So before you even try to battle, think for a little bit. Who you trying to beat you'r pussy ass shit. Härligt för dig att du tar upp fajten Vem ska bli nya hiphopkungen på GTAsajten? Jag blev slagen av en tjallare? Vad fan ska det betyda? Du är min bitch, det är MIG du ska lyda Jag försöker bara bevisa för dig, att hiphop är lätt Men din snedvridna världssyn, så är du nummer 1 Men här på GTAsajten - då suger du FAN fett. YOYOYO! Redigerad 22 april, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Man behöver inte skriva jag, då det är jag som berättar. I'm taking words from a guy who think's he's god, wakes up every mornign and takes a blunt Maybe i can't rhymes in swedish, but who gives a fuck, when i am not swedish So maybee you'r better than me, but still so are just another guy who sucks my dick. For 2$, so the night after it, he can go out and have fun, with his little bicth, at the nearest McDonalds, and later go out and drink. So i give you the crown for this battle, even for this world, but if you come even nearer and call me hitler again, i will fucking kill you. Grattis till PC som vann. Redigerad 22 april, 2007 av tommy killer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Då jag ej är svensk, så kan jag ej inte rimma så bra på svenska. You talk like a bitch, who just got hit by a snitch Who listens to r'n'b with a little twist You say my rhymes are shit Still they make me get more bicthes on my dick So before you even try to battle, think for a little bit. Who you trying to beat me, you'r pussy ass shit. Jag sitter seriöst här hemma och asgarvar åt dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Man behöver inte skriva jag, då det är jag som berättar. Que? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Jag röstar för att denna tråd ska bli årets tråd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Tror du inte vi förstår - det finns det inget svårt i att göra en helt värdelös hiphoplåt Du skriver texter som en riktig gangster Men du verkar mer vara en liten hitler-hamster som skriver texter om knark och mord Tror du inte vi fattar att allt är ord? Du sitter i din fina Lidingövilla och önskar att du ledde en knivig gerilla Ditt liv står stilla, snälla väx upp Här på GTAsajten då battlar vi i grupp, BIIIATCH!!1 KICK IT ÄRRTVÅ! Den var fin Då jag ej är svensk, så kan jag ej inte rimma så bra på svenska. You talk like a bitch, who just got hit by a snitch Who listens to r'n'b with a little twist You say my rhymes are shit Still they make me get more bicthes on my dick So before you even try to battle, think for a little bit. Who you trying to beat me, you'r pussy ass shit. Får jag fråga hur länge du bott i Sverige? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Jag röstar för att denna tråd ska bli årets tråd! Något är den iaf. dagens Nu kan man lägga sig och sova gött ikväll! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Jag röstar för att denna tråd ska bli årets tråd! *Ställer mig bredvid Eudoros och nickar instämmande* Länge sedan en sån här rolig tråd dök upp /writing in legendary thread Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Jag röstar för att denna tråd ska bli årets tråd! Jag håller med så in i helvete Man garvar ihjäl sig, hahahahaha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Man behöver inte skriva jag, då det är jag som berättar. I'm taking words from a guy who think's he's god, wakes up every mornign and takes a blunt Maybe i can't rhymes in swedish, but who gives a fuck, when i am not swedish So maybee you'r better than me, but still so are just another guy who sucks my dick. For 2$, so the night after it, he can go out and have fun, with his little bicth, at the nearest McDonalds, and later go out and drink. So i give you the crown for this battle, even for this world, but if you come even nearer and call me hitler again, i will fucking kill you. Grattis till PC som vann. Tack, hewra Synd att du inte kan rappa på Engelska heller, asså. Redigerad 22 april, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) @PC, det var till Eudorus om en annan ska. Som sagt grattis igen, nån mod får ge dig kronan. @T-Bone, jag har kunnat svenska sen jag var ca 5 1/2 år. Har bott hä hea livet, men ej kunnat svenska som sagt tills jag var 5 1/2 år. Redigerad 22 april, 2007 av tommy killer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Nu blir det mjölk och kakor! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 @T-Bone, jag har kunnat svenska sen jag var ca 5 1/2 år. Har bott hä hea livet, men ej kunnat svenska som sagt tills jag var 5 1/2 år. QUE!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 @PC, det var till Eudorus om en annan ska. Va? Nu blir det mjölk och kakor! *slafs* *slafs* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 @PC, det var till Eudorus om en annan ska. Som sagt grattis igen, nån mod får ge dig kronan. Indiepoppen segrar igen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Grattis igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts