Jump to content

mobiltelefon

eminem33
 Share

Recommended Posts

Själv väntar jag på Iphone. Men den dära telefonen är stabil! Blir bara så less på SonyEricsson när dom släpper tusentals mobiler, men alla ser ut typ likadant i menyerna och funktionerna. Bara skalet som skiljer dom åt...

Så sant. Alla nya Sony Ericsson har varit i princip likadana sedan k750 släpptes (två år sen om jag inte minns fel).

Tråkigt. Även om det är jävligt bra telefoner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förutom att kameran är trasig, on/off-knappen är borta och att den är lite kantstött så klarade min K800i ett fall från 5te våningen ner i asfalten :wub:

:P

Och displayen är intakt? Fan, min t630 fick en stor fläck med döda pixlar efter ett fall på 80 centimeter. Skitmobil. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förutom att kameran är trasig, on/off-knappen är borta och att den är lite kantstött så klarade min K800i ett fall från 5te våningen ner i asfalten :)

Haha, fränt :D Nästan så man skulle testa min också :P

Näe, men srsly. Jag är asnöjd med min.

Även om spaken dampar sig ibland och nu har avtryckarknappen till kameran blivit lite dum ibland också. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P

Och displayen är intakt? Fan, min t630 fick en stor fläck med döda pixlar efter ett fall på 80 centimeter. Skitmobil. :)

Skitmobil? :wub: Min T630 har jag tappat oändligt många gånger i backen och tom råkat badat med en gång (fast då tror jag batteriet hann att tömmas helt innan jag plumsade i sjön med den, eftersom den varnade för låg batterinivå innan jag stack till badplatsen), och den fungerar helt finemang än idag. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skitmobil? :wub: Min T630 har jag tappat oändligt många gånger i backen och tom råkat badat med en gång (fast då tror jag batteriet hann att tömmas helt innan jag plumsade i sjön med den, eftersom den varnade för låg batterinivå innan jag stack till badplatsen), och den fungerar helt finemang än idag. :)

Hehe, jo min har också fått känna på en del smällar, har haft den sen 2004. :P

Men just den där gången vet jag inte vad som gick snett. :'(

Men det är snart dags för en ny mobil. Är lite sugen på en k810i, mest för att den är så nedrans snygg.

sonyericssoncybershot_875628_0.jpg

Oj, det här är ju inte den riktiga mobil-tråden. *flyttar mig dit*

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara för att dom fortfarande kör på sin thelma serie. en del telefoner dom har är inte thelma men dom flesta är.

Vad menar du? >_<

Är inte det den mobilen som är vattentät och hur stöttålig som helst ? Jag vet att min bror hade en sådan. :D

Jo det är det. Dom är hur grymma som helst. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, jo min har också fått känna på en del smällar, har haft den sen 2004. >_<

Men just den där gången vet jag inte vad som gick snett. :'(

Men det är snart dags för en ny mobil. Är lite sugen på en k810i, mest för att den är så nedrans snygg.

http://www.mobilemag.com/images/sonyericssoncybershot.jpg

Oj, det här är ju inte den riktiga mobil-tråden. *flyttar mig dit*

Tycker faktiskt den var rätt ful. Mest de runda knapparna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor