VenoM Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Mina webbläsare har fått fnatt! Nere i vänstra hörnet så står det ju klart när sidan har laddat, men på min står det klart direkt och den försöker inte ens ansluta till sidan. Det går att lösa genom att vänta 10 minuter, men det är endå väldigt irriterande! Någon som har en ide? Ska tilläggas att det blir likadant i Internet Exploder som i Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Mina webbläsare har fått fnatt! Nere i vänstra hörnet så står det ju klart när sidan har laddat, men på min står det klart direkt och den försöker inte ens ansluta till sidan. Det går att lösa genom att vänta 10 minuter, men det är endå väldigt irriterande! Någon som har en ide? Ska tilläggas att det blir likadant i Internet Exploder som i Firefox Gäller det samma som du skriver in en annan sida i adressfältet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 21 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Det framkommer inte vilken webbläsare du använder, testa att avinstallera. Testa att stänga av eventuell brandvägg. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Men under den tiden som din webbläsare inte kommer upp, Gör andra program det? Om andra program gör det såä prova vad [O][T] sa. checka brandväggen eller ominstallera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Kan inte logga in på mitt forum varken med Opera, Firefox, eller Explorer. Står bara ''Information'' Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts