Jump to content

Gute geburtstag, herzlichen glückwunsch!

mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Någon som kan översätta trådtiteln åt oss som inte kan det fula språket?

Ber du om en tripp till gaskammaren eller?

Hahahaha. :)

Psst, T-Bone: "God födelsedag, hjärtliga lyckoönskningar", rakt översatt.

Läskigt nog så gick jag och sjöng på "Deutschland, Deutschland über alles" i förrgår. :huh:

http://home.wtal.de/mbo/hymne/hymne.ram

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg en potentiell kitler idag, hade bara behövt måla dit en liten prydlig, arisk muschtasch.

<3

kitler_876050_0.jpg

---

Skämt åsido.

Jag kan ärligt säga att jag beundrar Hitler för de många uppbyggnadsprojekt som genomfördes. En förstörd ekonomi gick på nolltid från sönderslagen till otroligt blomstrande. Den ökade satsningen på Autobahn gav inte bara tyskarna en transportsträcka utan även tiotusentals arbetstillfällen.

Vem skulle inte följa en nationalhjälte som räddat en nation från en ekonomisk kris?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

---

Skämt åsido.

Jag kan ärligt säga att jag beundrar Hitler för de många uppbyggnadsprojekt som genomfördes. En förstörd ekonomi gick på nolltid från sönderslagen till otroligt blomstrande. Den ökade satsningen på Autobahn gav inte bara tyskarna en transportsträcka utan även tiotusentals arbetstillfällen.

Vem skulle inte följa en nationalhjälte som räddat en nation från en ekonomisk kris?

Men. Det är inte så svårt att skaffa massa jobb inom rustningsindustrin, inte heller att få ett lands ekonomi på fötter när du inte behöver ta hänsyn till någon annan än dig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men. Det är inte så svårt att skaffa massa jobb inom rustningsindustrin, inte heller att få ett lands ekonomi på fötter när du inte behöver ta hänsyn till någon annan än dig själv.

Om du bara tar hänsyn till dig själv får du ju knappast ekonomin på fötter. Det är skillnad om du tänker på diktaturer där ledaren tar alla pengar och bygger palats åt sig själv. Hitler hjälpte faktiskt det tyska folket också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du bara tar hänsyn till dig själv får du ju knappast ekonomin på fötter. Det är skillnad om du tänker på diktaturer där ledaren tar alla pengar och bygger palats åt sig själv. Hitler hjälpte faktiskt det tyska folket också.

Självklart menade jag inte att Hitler bara tänkte på sig själv bokstavligen, utan mer att Hitler inte direkt brydde sig om minoriteter osv.. :shifty:

Jag försöker bara påvisa att Hitler knappast var en grym ekonom, det är inte så svårt att sätta folk att göra vapen och slänga några miljoner i arbetsläger.

Hehe kolla vad klockan var när jag postade..

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor