guardian Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Fan vad man kan garva åt er ibland^^ nej nu drar vi en lång heil för vår store ledare Adolf Hitler! SIEG HEIL! *tysk marsh sång i bakgrunden av denna armsträckning* EDIT: heil Redigerad 21 april, 2007 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Vi hade en stor fest igår till Hitlers ära. Här är en bild på firandet. http://img441.imageshack.us/img441/9239/im000024ts7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Någon som kan översätta trådtiteln åt oss som inte kan det fula språket? Ber du om en tripp till gaskammaren eller? Hahahaha. Psst, T-Bone: "God födelsedag, hjärtliga lyckoönskningar", rakt översatt. Läskigt nog så gick jag och sjöng på "Deutschland, Deutschland über alles" i förrgår. http://home.wtal.de/mbo/hymne/hymne.ram http://ww2.beffo.se/upload/pic~/U7Cm5wK1AONz.png Redigerad 21 april, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Får väl gratulera titanen i från Branau i efterskott jag också då : ) Redigerad 21 april, 2007 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Riktigt vad firar ni? Att han föddes? Att han var förälskad i sin systerdotter? Att..att...nah. Att han var en folkhjälte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Snart är det ju hans dödsdag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Vi hade en stor fest igår till Hitlers ära. Här är en bild på firandet. http://img441.imageshack.us/img441/9239/im000024ts7.jpg Jag anar Ebeetos långfinger längst bak till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jag anar Ebeetos långfinger längst bak till höger. Jadå, fast han ser lite oarisk ut. Min far däremot heilar som en kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Heil Hitler und ein gutes geburtstag. Hitler ist der übermench und ein gutes Führer! "Deutchland! SIEG HEIL!" - Adolf Hitler En stor man... Tänk om Reinfeldt hade haft den sortens kraft som Hitler hade. Men då måsten han självklart först skaffa liten tandborstmustasch och snelugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Om Tobias Nilsson gick i taget för ett skin som GRIM postade vad fan kommer han säga om den här tråden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Såg en potentiell kitler idag, hade bara behövt måla dit en liten prydlig, arisk muschtasch. <3 --- Skämt åsido. Jag kan ärligt säga att jag beundrar Hitler för de många uppbyggnadsprojekt som genomfördes. En förstörd ekonomi gick på nolltid från sönderslagen till otroligt blomstrande. Den ökade satsningen på Autobahn gav inte bara tyskarna en transportsträcka utan även tiotusentals arbetstillfällen. Vem skulle inte följa en nationalhjälte som räddat en nation från en ekonomisk kris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Åh. Jag firade med att raka flint på min syster och virka kläder till en ubåtsbesättning jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 --- Skämt åsido. Jag kan ärligt säga att jag beundrar Hitler för de många uppbyggnadsprojekt som genomfördes. En förstörd ekonomi gick på nolltid från sönderslagen till otroligt blomstrande. Den ökade satsningen på Autobahn gav inte bara tyskarna en transportsträcka utan även tiotusentals arbetstillfällen. Vem skulle inte följa en nationalhjälte som räddat en nation från en ekonomisk kris? Men. Det är inte så svårt att skaffa massa jobb inom rustningsindustrin, inte heller att få ett lands ekonomi på fötter när du inte behöver ta hänsyn till någon annan än dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Men. Det är inte så svårt att skaffa massa jobb inom rustningsindustrin, inte heller att få ett lands ekonomi på fötter när du inte behöver ta hänsyn till någon annan än dig själv. Om du bara tar hänsyn till dig själv får du ju knappast ekonomin på fötter. Det är skillnad om du tänker på diktaturer där ledaren tar alla pengar och bygger palats åt sig själv. Hitler hjälpte faktiskt det tyska folket också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Om du bara tar hänsyn till dig själv får du ju knappast ekonomin på fötter. Det är skillnad om du tänker på diktaturer där ledaren tar alla pengar och bygger palats åt sig själv. Hitler hjälpte faktiskt det tyska folket också. Självklart menade jag inte att Hitler bara tänkte på sig själv bokstavligen, utan mer att Hitler inte direkt brydde sig om minoriteter osv.. Jag försöker bara påvisa att Hitler knappast var en grym ekonom, det är inte så svårt att sätta folk att göra vapen och slänga några miljoner i arbetsläger. Hehe kolla vad klockan var när jag postade.. Redigerad 22 april, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Du får det att låta som att han var en massmördare av något slag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Du får det att låta som att han var en massmördare av något slag.. Egentligen borde jag vänta och låta nån stackare gå på att du du var seriös men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 menkthx... Hitler var otroligt intelligent, men något tvistade åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts