felshoe Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Dagen efter min mor fyller år och dagen före min f.d. flickvän fyller år, tufft Btw. Vem FAN bryr sig om Gud. Han är DÖD! Han kan fortfarande döda oss, förstått de ? Gud är väl inte död ? Han har ju alltid levt någonstans, men inte med oss.. eller är jag ute och cyklar nu igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Gud är väl inte död ? Han har ju alltid levt någonstans, men inte med oss.. eller är jag ute och cyklar nu igen ? Gud är människans högsta önsketänkande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Gud är människans högsta önsketänkande. Och tackvare detta önsketänkande har gud dödat många fler människor än Hitler dödat. Och alla religiösa ser bara glatt på gud, men dom ser hitler som värsta idioten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Och tackvare detta önsketänkande har gud dödat många fler människor än Hitler dödat. Och alla religiösa ser bara glatt på gud, men dom ser hitler som värsta idioten. Jag är inte religiös om du trodde det. Tycker bara att Hitler var ........ (alla ord som finns för idiot m.m) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 :'( De är skillnad på din farfar och hitler . .. Din farfar dödade inte oskyldiga männsikor, eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Är ni seriösa att ni firar Hitler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Är ni seriösa att ni firar Hitler? Klart vi är! SIEG HEIL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Någon som kan översätta trådtiteln åt oss som inte kan det fula språket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Någon som kan översätta trådtiteln åt oss som inte kan det fula språket? Ber du om en tripp till gaskammaren eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Visst ska jag fira. Ska ut på stan och bränna tyska flaggan (både den gamla och nya) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 SIEG HEIL MEIN FÜRER! Vilket kalas. Gaskammaren här hemma gick på fullvarv, och vi passade på att grilla lite bratwurst över den öppna elden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Vem FAN bryr sig om Hitler. Han är DÖD! Han kan inte döda oss längre, förstått de ? Är du säker på det? Jag känner en lukt av mörkläggning. Ja, det sägs att han fortfarande smyger omkring i Berlins kloaker och rövar bort socialdemokrater. *X-Files intromusik spelas i bakgrunden*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Är du säker på det? Jag känner en lukt av mörkläggning. Ja, det sägs att han fortfarande smyger omkring i Berlins kloaker och rövar bort socialdemokrater. *X-Files intromusik spelas i bakgrunden*. Haha. Såklart jag inte firade någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Nazi tråd no. 1 vi firade lätt med gasgrillen långa gråa rockar och lite tysk whiskey.^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jag gick runt och heilade i skolan tills rektorn kom och skällde på mig. Då marcherade jag därifrån sjungandes på "Ich liebe mein Deutchland" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Är du säker på det? Jag känner en lukt av mörkläggning. Ja, det sägs att han fortfarande smyger omkring i Berlins kloaker och rövar bort socialdemokrater. *X-Files intromusik spelas i bakgrunden*. Nu blev jag misstänksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jag gick runt och heilade i skolan tills rektorn kom och skällde på mig. Då marcherade jag därifrån sjungandes på "Ich liebe mein Deutchland" Dålig stil att inte respektera dagen i ära. Vi hade specialinsatta lektioner. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/VepBeUw1lhvp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Dålig stil att inte respektera dagen i ära. Vi hade specialinsatta lektioner. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/VepBeUw1lhvp.jpg Jag skulle ge hur många gasade judar som helst för att få gå i en arisk skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Ah, kamrater - trots att dagen i fråga är över, varför ska vi låta oss begränsas till EN dag där vi stolta får vifta med swastikan och visa vårat hat för minoriteterna? Nej, låt oss införa HITLER-året! Ett år av ära! Ett år av hat! Kom, låt oss vandra genom torgen sjungandes 'Deutschland, Deutschland über alles, ÜBER ALLES IN DER WELT...!' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Ah, kamrater - trots att dagen i fråga är över, varför ska vi låta oss begränsas till EN dag där vi stolta får vifta med swastikan och visa vårat hat för minoriteterna? Nej, låt oss införa HITLER-året! Ett år av ära! Ett år av hat! Kom, låt oss vandra genom torgen sjungandes 'Deutschland, Deutschland über alles, ÜBER ALLES IN DER WELT...!' Vi skrotar alla högtider och inför nya! Gasa judeafton, Midsommarafton då vi dansar runt swastikan eller järnkorset. Jag är öppen för förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts