Jump to content

Gute geburtstag, herzlichen glückwunsch!

mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

Dagen efter min mor fyller år och dagen före min f.d. flickvän fyller år, tufft :huh:

Btw.

Vem FAN bryr sig om Gud.

Han är DÖD!

Han kan fortfarande döda oss, förstått de ?

Gud är väl inte död ? Han har ju alltid levt någonstans, men inte med oss.. eller är jag ute och cyklar nu igen ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och tackvare detta önsketänkande har gud dödat många fler människor än Hitler dödat.

Och alla religiösa ser bara glatt på gud, men dom ser hitler som värsta idioten.

Jag är inte religiös om du trodde det.

Tycker bara att Hitler var ........ (alla ord som finns för idiot m.m)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem FAN bryr sig om Hitler.

Han är DÖD!

Han kan inte döda oss längre, förstått de ?

Är du säker på det? Jag känner en lukt av mörkläggning. Ja, det sägs att han fortfarande smyger omkring i Berlins kloaker och rövar bort socialdemokrater. *X-Files intromusik spelas i bakgrunden*.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, kamrater - trots att dagen i fråga är över, varför ska vi låta oss begränsas till EN dag där vi stolta får vifta med swastikan och visa vårat hat för minoriteterna? Nej, låt oss införa HITLER-året! Ett år av ära! Ett år av hat! Kom, låt oss vandra genom torgen sjungandes 'Deutschland, Deutschland über alles, ÜBER ALLES IN DER WELT...!'

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, kamrater - trots att dagen i fråga är över, varför ska vi låta oss begränsas till EN dag där vi stolta får vifta med swastikan och visa vårat hat för minoriteterna? Nej, låt oss införa HITLER-året! Ett år av ära! Ett år av hat! Kom, låt oss vandra genom torgen sjungandes 'Deutschland, Deutschland über alles, ÜBER ALLES IN DER WELT...!'

Vi skrotar alla högtider och inför nya! Gasa judeafton, Midsommarafton då vi dansar runt swastikan eller järnkorset. Jag är öppen för förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor