mr_tobbe Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hur har ni firat idag? Själv har jag tittat på den här videon som en mina renrasade kompisar hittade. http://www.youtube.com/watch?v=s4t1niYF29w Moralkakor, ta nu inte detta för hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Själv har jag ätit SS-kakor. Mumsigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Själv har jag ätit SS-kakor. Mumsigt. Klockan 19:45 då antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Blivit kallad hitler, eftersom en kille som är fucked up fick för sig att jag liknar hitler. Alla de kan suga min feta k**. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Jasså. Föddes han på den här dagen? That's new. Visste alltså inte om det, och om jag vetat det så hade jag inte gjort något särkillt. Lika som när en kunglighet eller kändis fyller år. Liksom: Vem bryr sig? Jag ska kräva ett lika stort firande som när sessan Victoria/Vicktoria/Viktoria fyller år. Redigerad 20 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ehm firat? vad är det att fira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ja, får du inte bara lite lust att slå dig ned med ett glas fin whiskey och lyssna på marschmusik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 HELVETE! Jag tänkte inte på att det var idag! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Fan.. visste inte att grabben fyllde år ><. Jag får väl ta och fira honom i efterskott imorgon med lite öl då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Självklart. Här firar vi med tyska marschsånger och virkar sockor utav människohår, i riktig SS-anda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Sjukt och att fira honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Riktigt vad firar ni? Att han föddes? Att han var förälskad i sin systerdotter? Att..att...nah. Redigerad 20 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag har firat med att kasta skällsord åt mina lokala blattar. Sen jag har vunnit på neger 27 gånger! (man blir kung då! förlorar man blir man neger!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Mina djupaste gratulationer till rikskanslern på hans 118:e bemärkelsedag. Sajg hajl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Vem FAN bryr sig om Hitler. Han är DÖD! Han kan inte döda oss längre, förstått de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Vem FAN bryr sig om Hitler. Han är DÖD! Han kan inte döda oss längre, förstått de ? Min farfar är död = han kan inte döda mig. Dags att sluta bry sig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Aja, jag hinner iaf med in på småtimmarna. Sitter med Panimala på MSN och firar, vi tittar på Wehrmachtfilmer på YouTube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Aja, jag hinner iaf med in på småtimmarna. Sitter med Panimala på MSN och firar, vi tittar på Wehrmachtfilmer på YouTube. Ja jävlar, mein Freund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Min farfar är död = han kan inte döda mig. Dags att sluta bry sig? :'( :'( De är skillnad på din farfar och hitler . .. Din farfar dödade inte oskyldiga männsikor, eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Dagen efter min mor fyller år och dagen före min f.d. flickvän fyller år, tufft Btw. Vem FAN bryr sig om Gud. Han är DÖD! Han kan fortfarande döda oss, förstått de ? Redigerad 20 april, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts