Sikorka Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Detta fönster dyker upp näst intill varje gång min dator startar. Varför?, och för fan får jag bort den? Plxi. Har försökt stängt av med msconfig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Formatera om datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Formatera om datorn Eller så tar jag bort RoxWatch.exe/chance name/ersätter/avinstallerar roxio. XD Ville bara höra vad folk har att säga. EDIT: JESUS! KÄFTA NER OM FORMENTERA! HGAGgasadsads! ._. Redigerad 20 april, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Formatera om datorn Precis min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Precis min åsikt. Va-va-va-vadådå? Får han inte ha kvar porren? Sök upp filen och radera den. Det tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Va-va-va-vadådå? Får han inte ha kvar porren? Nej.. Han vill inte dela med sig av den till mig.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Nej.. Han vill inte dela med sig av den till mig.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Nej.. Han vill inte dela med sig av den till mig.. :'( Ni ska ju spela in egen, dummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Nej.. Han vill inte dela med sig av den till mig.. :'( Liksom, jag hittade den först. ._. Och laddade ner det.. och.. då kan jag ju inte dela med dig. nejnejnej. -- Bytte namn på RoxWatch nu, får se om det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Nej.. Han vill inte dela med sig av den till mig.. :'( Men nog delar du glatt med dig av "bottleguys" iaf. *...brr...* :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Du stängde av i msconfig med autostart sade du? Stängde du av "tjänsterna" till programmet också? Ligger under msconfig - "tjänster" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Msconfig tar inte allt heller. Testa StartupCPL. Redigerad 20 april, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts