KvaddadPadda Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Det kanske blir en jobbigt stor stad, så att man tröttnar på den. Det var ju så skönt i SA, när man var less på storstan, kunde man fara ut på landsbygden och ta det lugnt . Fast jag tror att R* gör staden väldigt bra, men jag vill ändå se lite landsbygd . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Det kanske blir en jobbigt stor stad, så att man tröttnar på den. Det var ju så skönt i SA, när man var less på storstan, kunde man fara ut på landsbygden och ta det lugnt . Fast jag tror att R* gör staden väldigt bra, men jag vill ändå se lite landsbygd . Har du tur får du se en park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 (redigerad) Jag tycker det kunde vara lite som i Mafia... fast 100 gånger mer välgjort och minst 20 gånger större stad. Redigerad 6 maj, 2007 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Har du tur får du se en park. Eftersom det är baserat på New York så lär väl Central Park vara representerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Härligt! Hoppas det blir mycket större än SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Härligt! Hoppas det blir mycket större än SA Det blir mindre än SA har dom sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Mindre men mer detaljerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts