Kebab Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 90 av 92 på Läs- och hörförståelsen. Det ni grabbar. Båda 'felen' var dessutom gränsfall (Jag skrev 'sink in the mud' istället för 'stuck in the mud') Lärarn hade aldrig varit med om en elev som fått så högt betyg ELLER skrivit klart så snabbt. Fick MVG på uppsatsen också. Måste kännas härligt! Våran lärare är så seg, så det lär ju dröja ett bra tag innan jag får tillbaka mina prov. Fan, jag tror jag skrev "sink in the mud" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Fick tillbaka NP Engelska A idag. Speaking : VG Uppsats : VG+ (så nära MVG! ) Läs och hörförståelse : VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 (redigerad) OT: Förslag: Slå ihop nationella-prov-trådarna. Redigerad 9 maj, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 90 av 92 på Läs- och hörförståelsen. Det ni grabbar. Båda 'felen' var dessutom gränsfall (Jag skrev 'sink in the mud' istället för 'stuck in the mud') Lärarn hade aldrig varit med om en elev som fått så högt betyg ELLER skrivit klart så snabbt. Fick MVG på uppsatsen också. En kille i min klass fick full poäng på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 (redigerad) 90 av 92 på Läs- och hörförståelsen. Det ni grabbar. Båda 'felen' var dessutom gränsfall (Jag skrev 'sink in the mud' istället för 'stuck in the mud') Lärarn hade aldrig varit med om en elev som fått så högt betyg ELLER skrivit klart så snabbt. Fick MVG på uppsatsen också. Fy faan vad jag stör mig på skrytmånsar. ...Eller folk det går bra för. Definitionsfråga det där. Redigerad 9 maj, 2007 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Fick reda på resultat idag. 88 av 92 på läs- och hörförståelse, MVG på muntliga och MVG- på uppsats. MVG på hela köret. Bästa i klassen för de som vill veta, fast det är en som egentligen är bättre men som jag var några poäng bättre än ändå... dunno why. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Ämne 2. Jag skrev att det finns inget bra liv. Det finns bara perspektiv och invidualitet. 1 A4 och 2 rader. MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Nåja, den här tråden får duga. Idag hade jag nationellt prov i tyska! Jag hade ingen aning om att något sådant ens existerade, jag blev svinförvånad. Nåja, det gick rätt bra iallafall. Tror jag. Någon annan som gjorde det idag? Just det, jag gjorde ju det muntliga i engelska idag med. Det var väldigt lätt, må jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) Nåja, den här tråden får duga. Idag hade jag nationellt prov i tyska! Jag hade ingen aning om att något sådant ens existerade, jag blev svinförvånad. Nåja, det gick rätt bra iallafall. Tror jag. Någon annan som gjorde det idag? Ska göra det imorgon. Har du lust att berätta något om provet? Hihi. Redigerad 15 maj, 2007 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Ska göra det imorgon. Har du lust att berätta något om provet? Hihi. Det är läsförståelse. Många lucktexter utlovas. Oftast så fanns svaret någonstans i texten, men det blev ändå lite smålurigt ibland. Det finns nog inte så mycket mer att säga, faktiskt. Eller, jo. Man hade 65 minuter på sig, men jag satt ungefär 35-40 minuter. Så det var inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Idag hade jag nationellt prov i tyska! Jag hade ingen aning om att något sådant ens existerade, jag blev svinförvånad. Alla som läser ett språk - steg 3 (och steg 4?) gör nationella prov=/ Vi verkar vara dom sista i Sverige som inte fått våra resultat i engelskan än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts