P-C Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hur snabbt skriver du pojk? I all ödmjukhet så läser jag och skriver ruskigt snabbt. Kan läsa en 300-sidorsbok på en eftermiddag och kan som sagt skriva 3 sidor på 40minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Om jag ska haka på hur-mycket-skrev-du-och-hur-snabbt-tåget... Fyllde hela häftet på en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Alt.2 Skrev om hur jag drömmer att mitt liv skulle se ut 2017 Drygt 2-2½ sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 En och en halv sida klassigt ordbajs hann jag krysta fram innan skrivtiden tog slut. Alternativ ett var det som gällde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag skrev 2½ sida om hur lycklig man blir av pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) I all ödmjukhet så läser jag och skriver ruskigt snabbt. Kan läsa en 300-sidorsbok på en eftermiddag och kan som sagt skriva 3 sidor på 40minuter. Ojsan 2 sidor tog mig typ en timme Redigerad 20 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Skrev cirkus 3 sidor om My Life. Gick rätt så bra och jag försökte använda mycket variation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 moha.. gjorde provet för ett halvår sen och fick MVG. FUCK Y'ALL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) Blööö. Fuckade visst "receptive"-delen en aning. Slutade på ett VG med 72 poäng eller vad det var. Sur är jag i vart fall. Någon som vet vad maxpoängen ligger på? Redigerad 8 maj, 2007 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Matte B prov på torsdag Tid: 4 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) Fick sammanlagt VG på hela provet. G på två delar och ett VG. Rätt så nöjd. Hade NP i Matte A idag också, kändes som att det gick rätt bra. Redigerad 8 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) Tog alt. 1 och skrev drygt 2 sidor. Det gick bra.. Fick sammanlagt VG på hela provet. G på två delar och ett VG. Rätt så nöjd. Hade NP i Matte A idag också, kändes som att det gick rätt bra. Ska göra matte a nationella nästa vecka, vilket område var det mest inriktat på?? Redigerad 8 maj, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Ska göra matte a nationella nästa vecka, vilket område var det mest inriktat på?? Vi gjorde Del II idag, Del I på fredag. Det vi gjorde idag var väl inte direkt inriktat på något speciellt. Lite procent, lite geometri (omkrets, area). Ska inte säga för mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Läser ni matte a på ett år? Jag gjorde N-prov i matte a innan julen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) Ganska enkelt matteprov måste jag säga, blir mycket besviken på mig själv om jag får annat än MVG. Läser ni matte a på ett år? Jag gjorde N-prov i matte a innan julen Tydligen Så nu ska vi hinna läsa B, C, D och E på resterande tid Redigerad 8 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Läser ni matte a på ett år? Jag gjorde N-prov i matte a innan julen Går media, där har vi bara Matte A obligatoriskt. Vi började med den kursen i Januari, och ska ha det fram tills vi slutar. De som går teknik, tex., hade också NP innan julen. De är nu inne på B-kursen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Går media, där har vi bara Matte A obligatoriskt. Vi började med den kursen i Januari, och ska ha det fram tills vi slutar. De som går teknik, tex., hade också NP innan julen. De är nu inne på B-kursen. Inte här (Går teknik) Vi har bara gjort ett kapitel i Matte B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Inte här (Går teknik) Vi har bara gjort ett kapitel i Matte B. Hehe, jag läser matte med de som går Naturprogrammet, och vi har inte gjort klart A-kursen än. Så otroligt slö skola, vi ligger månader efter planeringen. Men jag klagar inte, kommer nog få tid till matten ändå. Tänkte inte läsa lika långt som de andra. Möjligtvis D. Men vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Går media, där har vi bara Matte A obligatoriskt. Vi började med den kursen i Januari, och ska ha det fram tills vi slutar. De som går teknik, tex., hade också NP innan julen. De är nu inne på B-kursen. Jag med, har det precis likadant. Fast jag är klar med Matte A, jobbade för fort eftersom jag alltid hat haft lätt för matte. Så nu måste jag gå på lektionerna för nationella! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) 90 av 92 på Läs- och hörförståelsen. Det ni grabbar. Båda 'felen' var dessutom gränsfall (Jag skrev 'sink in the mud' istället för 'stuck in the mud') Lärarn hade aldrig varit med om en elev som fått så högt betyg ELLER skrivit klart så snabbt. Fick MVG på uppsatsen också. Redigerad 8 maj, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts