RavenE Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hur gick det för er? Vilket ämne valde ni? Själv valde jag ämnet alt. 1. Skrev drygt 1½ sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hur gick det för er? Vilket ämne valde ni? Själv valde jag ämnet alt. 1. Skrev drygt 1½ sida. Exakt samma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Valde ämne 2. Konstaterade på ett väldigt sliskigt sätt att livet är värt att leva då man upplever mycket under det, och att det i sig är en upplevelse. Gick helt okej, knappt fyra sidor blev skrivna *EDIT* Personen under mig måste skriva en likadan smiley som jag eftersom det blir tre i rad då! Ingen lek, bara tvång. Redigerad 20 april, 2007 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag minns inte vilket som var mitt ämne, men jag skrev om mitt liv. Skrev att jag hade försökt göra världens största muffins, men att det hade gått lite snett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag minns inte vilket som var mitt ämne, men jag skrev om mitt liv. Skrev att jag hade försökt göra världens största muffins, men att det hade gått lite snett... Alltså valde du ämne 1? Skrev om mitt liv, att jag bodde i Göteborg, men tillbringar nästan ingen tid där då jag är kameraman och reser runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag valde ämne 2 och skrev 2 och en halv sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Alltså valde du ämne 1? Skrev om mitt liv, att jag bodde i Göteborg, men tillbringar nästan ingen tid där då jag är kameraman och reser runt. Jepp, den var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Skrev tre sidor. Gick väldigt bra, var klar på 40min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Valde ämne 1, skrev knappt 2 sidor (fattades 7-8 rader). Jävla dåliga ämnen, jag har inga speciella framtidsdrömmar direkt så jag skrev bara massa blarr om att jag studerat, rest och "just nu" letade jobb och sådär. Gick nog ganska dåligt... hatar att skriva om sådana ämnen Skrev tre sidor. Gick väldigt bra, var klar på 40min. Hur snabbt skriver du pojk? Redigerad 20 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Valde ämne 1 och skrev nog ca 4 sidor, är inte helt säker på den siffran dock. Fick i alla fall MVG på läs+hörförståelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag valde ämne nr. 1. Skrev nästan 3 sidor. Jag tycker att det gick bra. Hoppas helst på ett VG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag valde ämne två, var nog inne och naffsade på sista sidan i häftet (4 sid ?) Ver nog klar efter 70 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Valde ämne 1 och skrev nog ca 4 sidor, är inte helt säker på den siffran dock. Fick i alla fall MVG på läs+hörförståelse. Du går i nian. Ta andra tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ämne 2, 2 sidor och 3-4 rader.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Valde ämne 1, skrev ungefär 2 ½ sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ämne 2 med ungefär 1,5 sidor, körde på akademikerengelska samt kvalité före kvantité, hoppas att det går vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Det gick nog bra valde ämne 1 och skrev 2 sidor Alla har inte nationella i matte samtidigt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ettan! Jag bodde i spanien, sen hade jag utrotat spanskan! Jag tänkte vara lännmördare men min lärare kanske inte skulle bli glad då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Du går i nian. Ta andra tråden. Oj, såg inte (åk 1).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hade skriftligt nationella i Engelska A idag, gick bättre än jag trodde att det skulle gå. Skrev dom tre/fyra papprerna som fanns i häftet Valde alternativ ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts