T-Bone Mendez Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Om alla andra säger att det var pisslätt, du kanske borde plugga mera? Kikade också på det falska igår, trodde att syrran skulle få en hjärtattack när jag visade det för henne så hon sprang och pluggade halva natten. När hon kom hem ville hon strypa mig 1. Jag har aldrig varit bra i matte 2. Du vet inte hur provet var så du kan inte säga så, alla här ligger på olika nivåer på hur mycket dom kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Men man kan göra gamla prov, och träna på hur det kommer se ut och påminna minnet från gamla grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Yaaay, idag gjorde jag muntliga delen i matten, jävligt simpelt var det faktist. Och det var det sista nationella provet för nian också. Kan sammanfatta det vi har fått reda på hitils. Är väll nöjd med de reslutaten jag har fått. Svenska: Läs: VG Skriv: G Tal: VG Engelska: Läs/Hör: VG+ Skriv: VG Tal: G- Matte: Har inte fått reda på något resultat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Lånar för att skriva mitt resultat på svenska C. Muntligt (tal): VG Skrivdel A: VG Skrivdel B: VG Wiewiewie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Engelska: MVG Det är allt jag vet hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Fått tillbaka allt nu. Engelskan: Muntligt: VG + Läs och hör: MVG, 86 poäng. Skriftliga berättelsen: VG+. Matten: G. Svenska Muntliga: VG + Svenska Läs och Skriv: VG + Svenska Novellen: MVG. That's it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Uppdaterar min lista nu när vi fått tillbaka allt. Sv läsförståelse: MVG Sv skriftligt: MVG Sv muntligt: VG+ Eng läs och hör: MVG, 89/90p Eng skriftligt: MVG Eng muntligt: MVG Ma G poäng: Kommer jag inte ihåg men 20-30 nåt tror jag. Ma VG poäng: 20 Ma MVG poäng: 8 =Ma allt: VG Man behövde 24 VG-poäng för att få MVG annars räckte MVG-poängen bra... Redigerad 12 maj, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 I onsdags fick min klass tillbaka nationella i matte. Jag var inte där men en kompis kollade på papprena och såg vad jag fick. MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Idag fick jag tillbaka mitt prov i matte. Jag fick 35/24 och 6 solar vilket var precis på gränsen till MVG. Jag slapp dock göra det muntliga provet eftersom det inte hade påverkat mitt betyg så jag skulle nog fått lite högre om jag hade gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts