Tweak Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Gjorde muntlig matte igår, gick bra. Gjorde muntliga engelskan idag, gick skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 (redigerad) Gjorde muntliga engelskan igår. Och ve och fasa! Det gick klockrent ända tills jag tappade bort ett ord... ..."åker". :'( Jag lyckades därmed hafsa till det ordentligt, och det värsta var att det var ett ord som jag klockrent kan annars. Men just då... då stog det helt stilla i huvudet. Så det slutade med att jag sa att i omgivningen runt mitt hus var det fullt med "Corn Fields"... Och, va fan, finns det ens majsfält i Sverige? Aja, sent omsider så kom jag på att det självklart var "fields." Men sånt där onödigt fel var det... verkligen. Får hoppas att hon blundade för det. Redigerad 25 april, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Fick reda på engelskan idag, läs och hörförståelse-delen. G låg på 30-60p, VG på 61-79 och MVG på 80-90. Jag fick 78 poäng, det suger riktigt rejält. Min lärare sa dock att jag visar mycket mer än vad betygen säger att jag gör, så det är inte över än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 (redigerad) Matte: MVG Engelska läs o hör: MVG Engelska skriftligt: MVG Engelska muntlig: hoppas på VG Svenska läsförståelse: VG Svenska skriftlig: G Redigerad 20 maj, 2007 av W@ll@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Woho, Matte C idag ju, tema Nya Zeeland Igår hade det tydligen läckt, något som visade sig vara falskt när jag öppnade provet idag, Underbart måste jag säga, det jag läste igårkväll var helt sjukt svårt, och detta var mycket lättare Har kanske nåt slarvfel men annars kände det superbra Haha, hade två kompisar som satt uppe halva natten och övade på fel prov.. en fock hjälp av sin mamma att fuska på nationella Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Vi fick veta att vi skulle ha tema Nya Zeeland redan 1 vecka innan provet , fast det kanske ni också fick. Anyway, kändes helt okej på provet... men jag vågar inte säga något än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Woho, Matte C idag ju, tema Nya Zeeland Igår hade det tydligen läckt, något som visade sig vara falskt när jag öppnade provet idag, Underbart måste jag säga, det jag läste igårkväll var helt sjukt svårt, och detta var mycket lättare Har kanske nåt slarvfel men annars kände det superbra Haha, hade två kompisar som satt uppe halva natten och övade på fel prov.. en fock hjälp av sin mamma att fuska på nationella Precis samma. Det som läckte var helt sinnessjukt svårt och det blev hur mycket decimaler som helst när man räknade ut. Det riktiga var ganska lätt dock. Den enda som jag var lite osäker på var den med hissen. Jag har för mig att jag räknade ut att det var graf D eftersom den gick närmast 30 km/h (den kom till 29 har jag för mig) men nästan alla andra säger att det var graf C som jag tror gick i max 25 km/h. Jaja, annars gick det jättebra känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Vi fick New Zeeland häfte tidigare i veckan att kolla. Och igår satt jag och kolla på fusket, och det var fel IGEN Det här va ju jättesvårt. Kommer nog bara få 1-3 rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Precis samma. Det som läckte var helt sinnessjukt svårt och det blev hur mycket decimaler som helst när man räknade ut. Det riktiga var ganska lätt dock. Den enda som jag var lite osäker på var den med hissen. Jag har för mig att jag räknade ut att det var graf D eftersom den gick närmast 30 km/h (den kom till 29 har jag för mig) men nästan alla andra säger att det var graf C som jag tror gick i max 25 km/h. Jaja, annars gick det jättebra känns det som. Hissen var den ända frågan som jag hoppade över. Men jag tog B för den kändes mest rimlig. Skitsamma, fick reda idag att jag minst fått G på matte nationella i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Hissen var den ända frågan som jag hoppade över. Men jag tog B för den kändes mest rimlig. Skitsamma, fick reda idag att jag minst fått G på matte nationella i alla fall. B funkar ju inte alls, den kom aldrig upp i 30 km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Gjorde Matte C kl 12.30 idag. Är bombsäker på ett IG. Klarade inte ett jävla skit. Är grymt besviken på mig själv och min hjärna som bara kan prata flytande engelska men inte räkna ut pi % 178.98 upphöjt i pi gånger två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Det riktiga var ganska lätt dock. Den enda som jag var lite osäker på var den med hissen. Jag har för mig att jag räknade ut att det var graf D eftersom den gick närmast 30 km/h (den kom till 29 har jag för mig) men nästan alla andra säger att det var graf C som jag tror gick i max 25 km/h. Jaja, annars gick det jättebra känns det som. Jag fick också det till D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 B funkar ju inte alls, den kom aldrig upp i 30 km/h. Okej, fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Jag fick också hissen till D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Precis samma. Det som läckte var helt sinnessjukt svårt och det blev hur mycket decimaler som helst när man räknade ut. Det riktiga var ganska lätt dock. Den enda som jag var lite osäker på var den med hissen. Jag har för mig att jag räknade ut att det var graf D eftersom den gick närmast 30 km/h (den kom till 29 har jag för mig) men nästan alla andra säger att det var graf C som jag tror gick i max 25 km/h. Jaja, annars gick det jättebra känns det som. Mjo, det var Graf C. Jag fick det till det. Testade lite olika hastigheter, C och D funkade men eftersom C var mer logisk valde jag den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Hissen var ju graf C. Bara o räkna ut hastigheten i m/s sen kolla vilken graf som är närmast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Vi fick New Zeeland häfte tidigare i veckan att kolla. Och igår satt jag och kolla på fusket, och det var fel IGEN Det här va ju jättesvårt. Kommer nog bara få 1-3 rätt. Om alla andra säger att det var pisslätt, du kanske borde plugga mera? Kikade också på det falska igår, trodde att syrran skulle få en hjärtattack när jag visade det för henne så hon sprang och pluggade halva natten. När hon kom hem ville hon strypa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Gick åt helvete för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Gick åt helvete för mig. Det hade i alla fall gått mer åt helvete med det andra povet, aight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Det hade i alla fall gått mer åt helvete med det andra povet, aight? Haha, ja, det är faktiskt sant. Det måste ha varit ett av dom svåraste prov jag sett, speciellt eftersom endel av dom frågorna skulle vart "G" frågor också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts