Gof Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 På muntiligt i svenska ville jag inte prata och på uppsats kom jag inte på nåt att skriva. Men det påverkar ändå inte betyget så spela roll. Jag tyckte del b var lätt. Men på del a gjorde jag inte alla. Du är så smart min vän! Fått hem det där adobe-programmet ännu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Sv läs: VG Sv hör: VG Sv uppsats: VG Eng läs: MVG Eng hör: MVG Eng uppsats: MVG Matten har vi inte fått reda på än... Redigerad 20 april, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hur kan slutbetyget inte påverkas av NP? Det gör det i min skola. "Vi vet vart du ungefär ligger kring för betyg" säger lärarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hur kan slutbetyget inte påverkas av NP? Det gör det i min skola. "Vi vet vart du ungefär ligger kring för betyg" säger lärarna. På min skola kan det bara påverka positivt. Man kan inte sänkas pågrund av NP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hur kan slutbetyget inte påverkas av NP? Det gör det i min skola. "Vi vet vart du ungefär ligger kring för betyg" säger lärarna. Bara vi klarar G så kan vi få vilket betyg som helst sen. Ingen av mina lärare har någonsin haft någon som har haft IG på proven så det är ganska lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hur kan slutbetyget inte påverkas av NP? Det gör det i min skola. "Vi vet vart du ungefär ligger kring för betyg" säger lärarna. På gymnasiet är betyger ännu större del. På min skola styrs betygen till 70 % av NP. Vänj dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Min lärare har sagt att Nationella Proven ska visa vilket betyg man ska ligga på i de olika ämenena så jo visst påverkar de ens betyg! --------------------------------------------- Mitt så länge Sv läs: MVG Sv hör/prata: MVG Sv uppsats: VG+ Eng läs: MVG Eng hör: MVG Eng uppsats: ? (Har inte fått reda på det än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Äsch, Redigerad 20 april, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 SV läsförståelse: MVG SV skriftligt: MVG SV muntligt: VG+ ENG läs och hör: MVG Eng skriftligt: Hat vi inte fått reda på, kommer bli MVG Eng muntligt: Inte gjort än, kommer bli MVG. MA gjorde vi igår, blir nog VG/MVG. Gick sådär så blir nog VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 På min skola kan det bara påverka positivt. Man kan inte sänkas pågrund av NP. Japp, så sa de till mig förra året med. Gjorde uppsats i Engelska A idag, känns som att det gick rätt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) På muntiligt i svenska ville jag inte prata och på uppsats kom jag inte på nåt att skriva. Men det påverkar ändå inte betyget så spela roll. Jag tyckte del b var lätt. Men på del a gjorde jag inte alla. Gick faktiskt bra för mig I Svenska. Går åtminstående att jobba utan att bli psykiskt trött. Fick VG på det muntliga, och G på skriftliga. På uppsatsen skrev jag om en sak,suddade ut. Skrev om en annan, suddade ut, skrev om en annan, suddade ut. Samt att jag kastade en sida. Jag blev jävligt missnöjd och förstod att det endå bara skulle bli ett G. På utvecklingssamtalet hade Svenska läraren sagt till min mentor att det jag hade skrivit (man ser oftast lite även om man suddat) var hur bra som helst. Jag lurade mig själv totalt. Edit: Ironiskt nog skrev jag något som var baserat på Postal, med skräckinslag. Redigerad 20 april, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag fick tillbaka mitt i engelska idag. Uppsats: MVG Läsförståelse: MVG Hörförståelse: MVG Muntligt prov: MVG Sammanlagt MVG alltså. 85/90 poäng. Lite mycket slarvfel var det (mycket stod klart och tydligt i texten märkte jag efteråt) men det sänkte inte betyget så jag är jättenöjd ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag fick tillbaka mitt i engelska idag. Uppsats: MVG Läsförståelse: MVG Hörförståelse: MVG Muntligt prov: MVG Sammanlagt MVG alltså. 85/90 poäng. Lite mycket slarvfel var det (mycket stod klart och tydligt i texten märkte jag efteråt) men det sänkte inte betyget så jag är jättenöjd ändå. Muy bien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Fick bara G+ på det svenska muntliga. På något konstigt sätt så har jag blivit bättre på engelska än svenskan. Elr så är det min lärare som är snål, då hon gav en kille MVG, då han bara satt och sa typ, asså,typ asså jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 WTF, ett nytt matteprov på Fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 WTF, ett nytt matteprov på Fredag Grattis, DEL C i matte. Vi i vår skola har studiedag, men måste komma kl 8 på morgonen och ha matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Grattis, DEL C i matte. Vi i vår skola har studiedag, men måste komma kl 8 på morgonen och ha matte. Del C, är det muntlig? Fan vad värdelös den var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Del C, är det muntlig? Fan vad värdelös den var Nepp, det är skriftligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Del A måste vara muntligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Del A är muntligt och del C är skriftlig problemlösning typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts