Jump to content

Nationella Proven (För alla 91:or)

Renard
 Share

Recommended Posts

Tja, inte fan var matte B2 svårt. Ska inte avslöja vad det var, men för er som gjort den: Visst var den enkel?

Jag hade faktiskt förväntat mig något mycket svårare, särskilt efter att jag fick se förra årets prov som efter en snabb titt

verkade vara mycket svårare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tja, inte fan var matte B2 svårt. Ska inte avslöja vad det var, men för er som gjort den: Visst var den enkel?

Pff, beror på fall du kan matte eller inte. Hade du gett mig era prov, inte fan hade jag klarat det. :shifty: VI har iaf gjort Svenska B tal och 80 min uppsats. På onsdag är det 4 timmar som gäller. Sen Engelska B nångång snart också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade faktiskt förväntat mig något mycket svårare, särskilt efter att jag fick se förra årets prov som efter en snabb titt

verkade vara mycket svårare.

Den med cylindern menar du? Tycker båda höll samma nivå ungefär.

Visste ni att det är elever som gör N-proven? =/

Vid olika universitet, ja?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Galet roligt med www.nationella.tk

Ska göra nationella uppsatsen i Engelska A imorgon, det är nog chill.

I nian fick jag MVG i alla delar, maxade engelskan :shifty: , 40/40 eller vad det nu var.

Hade 88/90, läste fel på frågan jag missade två poäng på. Frågan vad var stadsbor gjorde för att hjälpa en kille, jag slarvläste vad killen gjorde för att hjälpa staden :lol:

Haha den där Hulker är riktigt skön, tur att jag inte var intresserad av att fuska :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha den där Hulker är riktigt skön, tur att jag inte var intresserad av att fuska :shifty:

Tycker han verkar vara en idiot (jag har inte blivit lurad eller gjort nått prov, är äldre än er). Brorsan gjorde provet idag och fick den där länken igår. Självklart kollade han på frågorna, hittar man en pengar på marken tar man väl för fan dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker han verkar vara en idiot (jag har inte blivit lurad eller gjort nått prov, är äldre än er). Brorsan gjorde provet idag och fick den där länken igår. Självklart kollade han på frågorna, hittar man en pengar på marken tar man väl för fan dom?

Haha, folk som fuskar på nationellt prov förtjänar det faktiskt, enligt mig. Om din bror fick den igårkväll så har han ju haft god tid på sig innan dess att plugga annat, så det var väl inte så farligt?

Och ändå om det denne Hulker gjorde inte hade varit moraliskt försvarbart så är han ju fortfarande riktigt grym; han har antagligen blåst ett par tusen niondeklassare :shifty:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, folk som fuskar på nationellt prov förtjänar det faktiskt, enligt mig. Om din bror fick den igårkväll så har han ju haft god tid på sig innan dess att plugga annat, så det var väl inte så farligt?

Nej det var väl ingen större fara. Vår släkt är bäst på allt, så han klarade förstås provet galant.

Skämtet var dessutom rätt så lyckat, men av vad jag läst verkar han ändå vara en idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svenska läsförstålese - Har inte fått veta

Svenska muntligt - IG

Svenska uppsats - IG

Engelska uppsats - VG (enligt min lärare skulle jag fått MVG om jag skrivit mer, men första 15 min satt jag bara och inte kunde komma på vad jag skulle skriva)

Engelska - Läs/hör förståelse - Har inte fått veta

Engelska muntligt - Ska ha nästa vecka

Dagens matte - Tror jag får G. Fattar inte varför man skulle ha miniräknare på Del B, hur lätt som helst. Men jag blev helt paff när jag såg det provet. Jag hade memorerat det som Hulken skrev.

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svenska läsförstålese - Har inte fått veta

Svenska muntligt - IG

Svenska uppsats - IG

Engelska uppsats - VG (enligt min lärare skulle jag fått MVG om jag skrivit mer, men första 15 min satt jag bara och inte kunde komma på vad jag skulle skriva)

Engelska - Läs/hör förståelse - Har inte fått veta

Engelska muntligt - Ska ha nästa vecka

Dagens matte - Tror jag får G. Fattar inte varför man skulle ha miniräknare på Del B, hur lätt som helst. Men jag blev helt paff när jag såg det provet. Jag hade memorerat det som Hulken skrev.

Kan inte säga att jag är förvånad av att du tog hjälp av Hulken.

Hur kunde det gå så dåligt på svenskan, och vilka följder har det fått?

Förresten, 12 personer i min klass fick IG på svenska hör och läs :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten, 12 personer i min klass fick IG på svenska hör och läs :lol:

Betygen ska inte påverkas av nationella. Men det är så ibland, mitt påverkades inte iaf :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten, 12 personer i min klass fick IG på svenska hör och läs :shifty:

På muntiligt i svenska ville jag inte prata och på uppsats kom jag inte på nåt att skriva. Men det påverkar ändå inte betyget så spela roll.

Computer says no.

Jag tyckte del b var lätt. Men på del a gjorde jag inte alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor