R2D2 Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Tja, inte fan var matte B2 svårt. Ska inte avslöja vad det var, men för er som gjort den: Visst var den enkel? Jag hade faktiskt förväntat mig något mycket svårare, särskilt efter att jag fick se förra årets prov som efter en snabb titt verkade vara mycket svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Tja, inte fan var matte B2 svårt. Ska inte avslöja vad det var, men för er som gjort den: Visst var den enkel? Pff, beror på fall du kan matte eller inte. Hade du gett mig era prov, inte fan hade jag klarat det. VI har iaf gjort Svenska B tal och 80 min uppsats. På onsdag är det 4 timmar som gäller. Sen Engelska B nångång snart också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Shit vad bra betyg ni fick då! Då jag förra året fick jag Svenska G: Engelska: G (svagt) Matte: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Visste ni att det är elever som gör N-proven? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag hade faktiskt förväntat mig något mycket svårare, särskilt efter att jag fick se förra årets prov som efter en snabb titt verkade vara mycket svårare. Den med cylindern menar du? Tycker båda höll samma nivå ungefär. Visste ni att det är elever som gör N-proven? =/ Vid olika universitet, ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Galet roligt med www.nationella.tk Ska göra nationella uppsatsen i Engelska A imorgon, det är nog chill. I nian fick jag MVG i alla delar, maxade engelskan , 40/40 eller vad det nu var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag ska göra en del av Svenska nationella kurs B imorgon. Det verkar ganska simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Galet roligt med www.nationella.tk Ska göra nationella uppsatsen i Engelska A imorgon, det är nog chill. I nian fick jag MVG i alla delar, maxade engelskan , 40/40 eller vad det nu var. Hade 88/90, läste fel på frågan jag missade två poäng på. Frågan vad var stadsbor gjorde för att hjälpa en kille, jag slarvläste vad killen gjorde för att hjälpa staden Haha den där Hulker är riktigt skön, tur att jag inte var intresserad av att fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Och jag har uppsatsskrivning i Engelska A imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Svenska Muntligt: VG + Svenska Läsförståelse: VG + Svenska Skriftligt: MVG Engelska Läs & Hörförståelse: MVG Mer har vi inte fått reda på, men jag hoppas på minst VG på skriftliga engelskan. Och muntliga engelskan har vi nästa tisdag. :/ Matten idag gick det sådär på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Haha den där Hulker är riktigt skön, tur att jag inte var intresserad av att fuska Tycker han verkar vara en idiot (jag har inte blivit lurad eller gjort nått prov, är äldre än er). Brorsan gjorde provet idag och fick den där länken igår. Självklart kollade han på frågorna, hittar man en pengar på marken tar man väl för fan dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Tycker han verkar vara en idiot (jag har inte blivit lurad eller gjort nått prov, är äldre än er). Brorsan gjorde provet idag och fick den där länken igår. Självklart kollade han på frågorna, hittar man en pengar på marken tar man väl för fan dom? Haha, folk som fuskar på nationellt prov förtjänar det faktiskt, enligt mig. Om din bror fick den igårkväll så har han ju haft god tid på sig innan dess att plugga annat, så det var väl inte så farligt? Och ändå om det denne Hulker gjorde inte hade varit moraliskt försvarbart så är han ju fortfarande riktigt grym; han har antagligen blåst ett par tusen niondeklassare Redigerad 19 april, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Haha, folk som fuskar på nationellt prov förtjänar det faktiskt, enligt mig. Om din bror fick den igårkväll så har han ju haft god tid på sig innan dess att plugga annat, så det var väl inte så farligt? Nej det var väl ingen större fara. Vår släkt är bäst på allt, så han klarade förstås provet galant. Skämtet var dessutom rätt så lyckat, men av vad jag läst verkar han ändå vara en idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 . Vår släkt är bäst på allt, så han klarade förstås provet galant. Skämtet var dessutom rätt så lyckat, men av vad jag läst verkar han ändå vara en idiot. Didn't see that one coming? Han må vara lite av en översittare men jag beundrar honom ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Svenska läsförstålese - Har inte fått veta Svenska muntligt - IG Svenska uppsats - IG Engelska uppsats - VG (enligt min lärare skulle jag fått MVG om jag skrivit mer, men första 15 min satt jag bara och inte kunde komma på vad jag skulle skriva) Engelska - Läs/hör förståelse - Har inte fått veta Engelska muntligt - Ska ha nästa vecka Dagens matte - Tror jag får G. Fattar inte varför man skulle ha miniräknare på Del B, hur lätt som helst. Men jag blev helt paff när jag såg det provet. Jag hade memorerat det som Hulken skrev. Redigerad 19 april, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Svenska läsförstålese - Har inte fått veta Svenska muntligt - IG Svenska uppsats - IG Engelska uppsats - VG (enligt min lärare skulle jag fått MVG om jag skrivit mer, men första 15 min satt jag bara och inte kunde komma på vad jag skulle skriva) Engelska - Läs/hör förståelse - Har inte fått veta Engelska muntligt - Ska ha nästa vecka Dagens matte - Tror jag får G. Fattar inte varför man skulle ha miniräknare på Del B, hur lätt som helst. Men jag blev helt paff när jag såg det provet. Jag hade memorerat det som Hulken skrev. Kan inte säga att jag är förvånad av att du tog hjälp av Hulken. Hur kunde det gå så dåligt på svenskan, och vilka följder har det fått? Förresten, 12 personer i min klass fick IG på svenska hör och läs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Förresten, 12 personer i min klass fick IG på svenska hör och läs Sug klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Dagens matte - Tror jag får G. Fattar inte varför man skulle ha miniräknare på Del B, hur lätt som helst. Men jag blev helt paff när jag såg det provet. Jag hade memorerat det som Hulken skrev. Computer says no. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Kan inte säga att jag är förvånad av att du tog hjälp av Hulken. Hur kunde det gå så dåligt på svenskan, och vilka följder har det fått? Förresten, 12 personer i min klass fick IG på svenska hör och läs Betygen ska inte påverkas av nationella. Men det är så ibland, mitt påverkades inte iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Kan inte säga att jag är förvånad av att du tog hjälp av Hulken. Hur kunde det gå så dåligt på svenskan, och vilka följder har det fått? Förresten, 12 personer i min klass fick IG på svenska hör och läs På muntiligt i svenska ville jag inte prata och på uppsats kom jag inte på nåt att skriva. Men det påverkar ändå inte betyget så spela roll. Computer says no. Jag tyckte del b var lätt. Men på del a gjorde jag inte alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts