Jump to content

Nationella Proven (För alla 91:or)

Renard
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

SV läsförståelse: MVG

SV skriftligt VG (gjorde bort mig)

SV muntligt Inte fått veta än.. MVG hoppas jag på.

ENG läs och hör MVG

Eng skriftligt MVG

Eng muntligt Inte gjort än, kommer bli MVG.

MA gjorde vi idag, blir nog VG/MVG. Gick sådär så blir nog VG.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppsatsskrivningen i engelska är kul :D

Nej det suger något så majestätiskt. Visst, jag är väl ingen dålig människa på att skriva, varken på engelska eller svenska.. Det är bara det att det tar mig så otroligt lång tid att komma på vad jag ska skriva om! Skulle vilja tänka ut det där i förväg.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det suger något så majestätiskt. Visst, jag är väl ingen dålig människa på att skriva, varken på engelska eller svenska.. Det är bara det att det tar mig så otroligt lång tid att komma på vad jag ska skriva om! Skulle vilja tänka ut det där i förväg.. :D

Hihi, det är ett vanligt fenomen. Innan vårat nationella (veckan innan, typ) delade våran lärare ut stenciler med rubriken "Getting started", med tips 'n' stuff :P

Zack: Vafan.. orättvist ^_^ Jag fick ju sämre betyg i svenskans uppsatsskrivningen eftersom jag skrev om fel sak!

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hihi, det är ett vanligt fenomen. Innan vårat nationella (veckan innan, typ) delade våran lärare ut stenciler med rubriken "Getting started", med tips 'n' stuff ^_^

Zack: Vafan.. orättvist :D Jag fick ju sämre betyg i svenskans uppsatsskrivningen eftersom jag skrev om fel sak!

Det ska man få, men eftersom att jag skrev efter den riktiga texten att jag vet vad uppgiften är, men den verkade så himla tråkig så jag gjorde en egen uppgift. Sen ska de mest bedöma ens engelskakunskaper.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor