Renard Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Hur gick det för dig på Nationella Proven? SV: VG+ ENG: MVG MA: Det vet jag inte än, hoppas på VG, MVG blir det dock inte. Redigerad 19 april, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) SV läsförståelse: MVG SV skriftligt VG (gjorde bort mig) SV muntligt Inte fått veta än.. MVG hoppas jag på. ENG läs och hör MVG Eng skriftligt MVG Eng muntligt Inte gjort än, kommer bli MVG. MA gjorde vi idag, blir nog VG/MVG. Gick sådär så blir nog VG. Redigerad 19 april, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Och jag har uppsatsskrivning i Engelska A imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Och jag har uppsatsskrivning i Engelska A imorgon. Uppsatsskrivningen i engelska är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Uppsatsskrivningen i engelska är kul Nej det suger något så majestätiskt. Visst, jag är väl ingen dålig människa på att skriva, varken på engelska eller svenska.. Det är bara det att det tar mig så otroligt lång tid att komma på vad jag ska skriva om! Skulle vilja tänka ut det där i förväg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Uppsatsskrivningen i engelska är kul Det tyckte jag med när jag gjorde den. JAg gjorde inte alls som man skulle göra. Jag skrev en berättelse om helt fel ämne. Fick MVG ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Nej det suger något så majestätiskt. Visst, jag är väl ingen dålig människa på att skriva, varken på engelska eller svenska.. Det är bara det att det tar mig så otroligt lång tid att komma på vad jag ska skriva om! Skulle vilja tänka ut det där i förväg.. Hihi, det är ett vanligt fenomen. Innan vårat nationella (veckan innan, typ) delade våran lärare ut stenciler med rubriken "Getting started", med tips 'n' stuff Zack: Vafan.. orättvist Jag fick ju sämre betyg i svenskans uppsatsskrivningen eftersom jag skrev om fel sak! Redigerad 19 april, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 SV läsförståelse: VG En jävla massa slarvfel. SV skriftligt MVG SV muntligt Inte gjort än... ENG läs och hör VG Eng skriftligt Inte fått reda på än... Eng muntligt Inte gjort än... MA gjorde vi idag, blir nog G. Tyckte det var rätt enkelt, men jag är ingen matematiker, så jag är nöjd med G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Är det bara jag som tycker att NP är onödiga? Varför jämnföra Sveriges ungdomar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Hihi, det är ett vanligt fenomen. Innan vårat nationella (veckan innan, typ) delade våran lärare ut stenciler med rubriken "Getting started", med tips 'n' stuff Zack: Vafan.. orättvist Jag fick ju sämre betyg i svenskans uppsatsskrivningen eftersom jag skrev om fel sak! Det ska man få, men eftersom att jag skrev efter den riktiga texten att jag vet vad uppgiften är, men den verkade så himla tråkig så jag gjorde en egen uppgift. Sen ska de mest bedöma ens engelskakunskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Har bara fått veta några men. Eng, läs och hör: MVG alla rätt Eng, muntligt:MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Är det bara jag som tycker att NP är onödiga? Varför jämnföra Sveriges ungdomar? Alltid bra att ha statistik på ungdomarnas kunskapsnivå, förstår du inte det? Finns supermånga fördelar med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Är det bara jag som tycker att NP är onödiga? Varför jämnföra Sveriges ungdomar? För att få veta vad de behöver ändra på i skol..lagen eller vad det nu heter. Redigerad 19 april, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 SV: VG Engelska: MVG Matte: Baragjort b1 och b2, tror på VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Inte gjort dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Har bara fått reda på, inte sett vad jag fick. SV hör:?, gjort men vet ej SV uppsats: VG SV frågorna: G+ (vet ej vad som gick fel där) ENG uppsats: vet ej ENG hör: 85/90 ENG muntligt: Läraren skrev mycket bra till mitt utvecklingsamtal Matte idag: Vet att jag har 2 fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Vi har bara fått reda på läsförståelsen i svenskan än så länge, och där fick jag VG. Gjorde matte A och B idag, det enda jag har kvar nu är muntligt i engelska. Min svenskalärare kommer skita i muntliga i svenskan, han tycker inte att det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Vilket tycker ni har varit svårast då, killar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Tja, inte fan var matte B2 svårt. Ska inte avslöja vad det var, men för er som gjort den: Visst var den enkel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Svenskan, frågorna speciellt. På matten idag, så var B2 ganska enkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts