diarrehampus Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 När jag lämnar datorn i 10-15min så har den hängt sig när jag kommit tillbaka. Hur ska jag göra för att fixa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Brukar vara så för mig också Ibland. Brukar slå på den. Man kan starta om den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Brukar vara så för mig också Ibland. Brukar slå på den. Man kan starta om den också. Menar att det händer så varenda gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Menar att det händer så varenda gång Skärmsläckaren buggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Skärmsläckaren buggar? Har den avstängd :/ Men har bytt internet explorer och tagit bort ett program, ska se hur det fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts