Pixiegnom Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Om jag får till mitt hår så är jag nöjd Fast det jag är mest nöjd med är mina fina ögon, många tjejer har kommenterat dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag sätter i mig mer än de flesta men ändå lyckas jag inte gå upp i vikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Övervikt är inte coolt. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag är nöjd med mitt utseende. När jag var ltien var jag lite knubbig, sen ganska smal, och nu något där mittimellan efter jag började träna på gym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Övervikt är inte coolt. Nej. Vem sa något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Vem sa något annat? Erm.. Alltså... Ah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Vem sa något annat? http://findarticles.com/p/articles/mi_m107..._54/ai_54216334 xD Ingen sade något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Vem sa något annat? Han kanske syftade på sig själv...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Han kanske syftade på sig själv...? Här har vi en som förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Jo, det är jag. Skulle nog vela kalla mig för snyggast i Luleå. Och på gtasajten också, för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Jo, det är jag. Skulle nog vela kalla mig för snyggast i Luleå. Och på gtasajten också, för den delen. Självförtroende är alltid bra att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Jo, det är jag. Skulle nog vela kalla mig för snyggast i Luleå. Och på gtasajten också, för den delen. Orly? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...ost&id=1133 Kunde inte låta bli. Redigerad 7 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Orly? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...ost&id=1133 Kunde inte låta bli. EXAKT en sån där tröja hade en kompis förr! Jag var jätteavis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Antar att jag skulle kunna gå ner några kilo, funderar även på att skaffa linser istället för glasögon, men det verkar vara så bökigt. Annars så är jag väl rätt nöjd med mitt utseende, inte något jag går och tänker på direkt. Redigerad 7 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Hmm, inget fel med mig inte. Ett fetare urinrör så att man skulle kunna pissa as snabbt skulle däremot vara bra att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Ett fetare urinrör så att man skulle kunna pissa as snabbt skulle däremot vara bra att ha. Då skvätter det ju massor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Då skvätter det ju massor! Nej, jag har ett stort urinrör, skvätter nästan aldrig. Lite konstigt att prata om urinrör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Nej, jag har ett stort urinrör, skvätter nästan aldrig. Lite konstigt att prata om urinrör... Har du jämfört snoppar med kompisar för att konstatera det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts