Xemtoth Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag e nöjd nu, inga vårtor, lite finnar,knappt några alls, och hår ner till bröstet typ det är den looken jag vill ha och vill inte ändra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag e nöjd nu, inga vårtor, lite finnar,knappt några alls, och hår ner till bröstet typ det är den looken jag vill ha och vill inte ändra den Var hade du vårtor innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Mjorå, visst är jag nöjd. Det kan dock kännas lite lamt när jag är med min kompis som faktiskt är jävligt snygg (Ja, han är det och nej, jag är inte bög). Precis som Weener så kan jag känna att jag är fedt snygg vissa dagar, men hata mitt utseende andra dagar. Vikten är det inget fel på, det enda problemet är att all vikt ligger på magen just nu, och mina armar är som skelett, men jag ska inte klaga med tanke på hur många tjejer som vill ha såna armar Redigerad 20 april, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jadå, visst har jag en arabnäsa och visst är jag tanig men wtf. Muskler ska i alla fall byggas upp under sommaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jadå, visst har jag en arabnäsa och visst är jag tanig men wtf. Muskler ska i alla fall byggas upp under sommaren! Arabnäsa? Nae. Det har du väl ändå inte? -------------- Jag är glad, mätte in mig på 188 precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag bryr mig inte direkt. Men ja jag är väl nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag är nöjd, möjligtvis att jag skulle haft lite bättre pollisong växt, men jag ska inte klaga med tanka på hur många som försöker få bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Det är ju lite komiskt ändå. ALLA har något litet de inte är nöjda med. Det om något ska väl lära människan att acceptera sig själv och andra för vad de är, och att inse att ingen är perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Det är ju lite komiskt ändå. ALLA har något litet de inte är nöjda med. Det om något ska väl lära människan att acceptera sig själv och andra för vad de är, och att inse att ingen är perfekt. Sant. Men tror många accepterar hur dom är men, ligger något i det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Var hade du vårtor innan? Han skrev väl ändå inte att han haft vårtor innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Han skrev väl ändå inte att han haft vårtor innan? Han måste väl ha haft vårtor innan, eftersom att han skrev "inga vårtor nu"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Han måste väl ha haft vårtor innan, eftersom att han skrev "inga vårtor nu"? Han skrev "Jag är nöjd nu, inga vårtor, blablabla." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Han skrev "Jag är nöjd nu, inga vårtor, blablabla." Ja, och det var det jag syftade på... ...att han därmed påpekade att han inte hade det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ja, och det var det jag syftade på... ...att han därmed påpekade att han inte hade det nu. Han har aldrig påstått att han haft några vårtor, därimot att han inte har några, och att han inte alltid varit nöjd med sitt utseede. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Har gått ner ca 10kg det senaste året, men sedan har jag också byggt på lite muskler. Till sommaren är det magen som tränas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Bah, hade massa vårtor på händerna i sexan. Det var helt sjukt. Först fick jag en vårta, sen en till, sen mer och mer tills fingrarna var täckta av vårtor. Gissa om jag var lättad när de försvann på sommarlovet innan högstadiet. Redigerad 20 april, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag trivs som fan... Inga problem.. Dock vet jag inte vad jag ska göra med mitt hår, ge mig ett exempel på en snygg långhårig frisyr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag trivs som fan... Inga problem.. Dock vet jag inte vad jag ska göra med mitt hår, ge mig ett exempel på en snygg långhårig frisyr.. Emo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Emo? Har faktist tänkt på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Var hade du vårtor innan? Tänkte mera på att jag alltid velat haft längre hår och se ut som en metallare helt enkelt, inga jävla vårtor, aldrig haft vårtor, e glad att jag inte har det Redigerad 20 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts