Lajnux Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Mja, det är väl ganska okej antar jag. Skulle dock vilja vara längre (är 1.77) och ha lite mer muskler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Trivs, med undantag för att jag väger lite för mycket. Jag har hamnat för fel pluton för att komma i form (även om jag faktiskt HAR fått lite starkare armar, rygg och ben, samt blivit aningen smalare). Nåja, får börja med fäktning till hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Mja, det är väl ganska okej antar jag. Skulle dock vilja vara längre (är 1.77) och ha lite mer muskler. Jag ska lära dig allt jag kan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 19 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Funderar på att snagga mig till sommaren, så j*vla jobbigt att ha långt hår när de är stekande sol... den som lever får se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Vad har det med utseendet att göra? - Har inte jag heller gjort Nej, men trodde att det hade nånting med det att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Är nöjd overall med mig själv. Skulle allt kunna vara aningen längre, tycker 1.73 är lite väl kort för mig. Sen skulle det vara fint om jag kunde orka träna bort min kulmage jag fått på senare tid. Har vart vältränad förr, och har fortfarande någolunda tränade armar och ben, men mina bröstrutor och magrutor har försvunnit och har ersatts av pizzadeg. Annars är det bara småbagateller. Skulle vilja bleka tänderna, räta ut dom en aning, få bort dom få finnarna som kommer ibland. Får säga ord på det där. Förutom att jag är 1.74 och mina tuttmuskler finns kvar och magrutorna syns om jag spänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Är nöjd med mig själv - till och från. Då jag har långt hår så går jag ofta in i en depression som är svår att bota utan frisören. Men generellt så är jag helt okej, har sett fulare människor, inte minst här Lång, ordentliga axlar och vältränad kropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jodå, jag är rätt nöjd med mitt utseende, jag mår inte dåligt av det i alla fall. Jag gillar att vara lång (1.93 typ) men skulle vilja lägga på mig några kilo också.. Det du säger stämmer in bra på mig. Fast jag skulle kanske hellre gå ner ett kilo eller två. Jag är helt nöjd. Har dock håriga ben! FAKK! Jag vågar nästan sätta pengar på att mina ben är värre. :'( Och att bero på det. Jag är grymt missnöjd med min kroppsbehåring. Visst, håret på huvudet är väldigt tjockt och väldigt rakt. Synd bara att det är likadant överallt på kroppen (utom i ansiktet, ironiskt nog). Mina ben är jättehåriga. Mina knän är håriga. Mina armar är håriga. Mina armhålor skulle vara helt gräsligt håriga om jag inte gjorde något åt det. Min mage är hårig. Börjar få rätt mycket hår på bröstet. Och inte minst ryggen och axlarna. :'( Funderar på att vaxa rygg och axlar till sommaren, det är nog verkligen värt det. Men over-all så är jag väl nöjd med mig själv. Gymmandet ger ju synligt resultat med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Trivs, med undantag för att jag väger lite för mycket. Jag har hamnat för fel pluton för att komma i form (även om jag faktiskt HAR fått lite starkare armar, rygg och ben, samt blivit aningen smalare). Nåja, får börja med fäktning till hösten. Jag har guld, silver och brons i fäktning. Silvret är från SM. -------------------- Jag är nöjd, ser bra ut, har ok hår och känner mig snygg. Det är bra Redigerad 19 april, 2007 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Det du säger stämmer in bra på mig. Fast jag skulle kanske hellre gå ner ett kilo eller två. Jag vågar nästan sätta pengar på att mina ben är värre. :'( Och att bero på det. Jag är grymt missnöjd med min kroppsbehåring. Visst, håret på huvudet är väldigt tjockt och väldigt rakt. Synd bara att det är likadant överallt på kroppen (utom i ansiktet, ironiskt nog). Mina ben är jättehåriga. Mina knän är håriga. Mina armar är håriga. Mina armhålor skulle vara helt gräsligt håriga om jag inte gjorde något åt det. Min mage är hårig. Börjar få rätt mycket hår på bröstet. Och inte minst ryggen och axlarna. :'( Funderar på att vaxa rygg och axlar till sommaren, det är nog verkligen värt det. Men over-all så är jag väl nöjd med mig själv. Gymmandet ger ju synligt resultat med. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Behöver själv lägga på exakt 1 kilo så har jag perfekt vikt för längden. Blir att träna mer. EDIT: Tycker att kroppshållningen är mycket viktig. Att man tex. inte går med axlarna neråt eller att man går som en säck, och att man går rakt. Redigerad 19 april, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Så det är du på din avatar? Japp, skolfotot i 1an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Nöjd. Tjao. Glad är jag väl, blir ju starkare ju mer tiden går. Så ja. Nöjd är man väl. Har väl lite att jobba på kanske. Är 1.80 eller något, lite längre kanske. Någonstans där och så. Väger ganska mycket. Men är naturligt stor också så. Behöver bara fortsätta träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Smal och kort, hur fan det går ihop. Ser lite väl klen ut, men det får man väl acceptera. Sen kan jag inte säga att jag gillar min frisyr (långt och okammat) men jag orkar inte göra något åt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Är ganska nöjd förrutom att jag har judesnok och är lite för kort (177cm). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Jag vill ha lite kortare, mörkare hår. och så vill jag bara bli av med lite på min mage;D Sen är det ju helt okej. Redigerad 19 april, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Ska bara träna upp mig lite, sen är allt jättebra. Utseendet är på top. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Det skiftar för mig. Ibland hatar jag mitt utseende och får vredes utrbrott när jag kollar mig i spegeln. Ibland tänker jag "fan, jag är ju snygg ändå". För det mesta trivs jag inte. Bangar alltid gympan när klassen ska bada. Skäms över min kropp. Jag har gått ner sjukt mycket i vikt, och ALLA runt mig säger att jag är smal, men jag trivs inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Det skiftar för mig. Ibland hatar jag mitt utseende och får vredes utrbrott när jag kollar mig i spegeln. Ibland tänker jag "fan, jag är ju snygg ändå". För det mesta trivs jag inte. Bangar alltid gympan när klassen ska bada. Skäms över min kropp. Jag har gått ner sjukt mycket i vikt, och ALLA runt mig säger att jag är smal, men jag trivs inte. Låter som vi är i lite av samma situation. Jag bangar dock inte duschning efter idrotten eller bad på sommaren och så. Men jag är inte nöjd med min kropp trots viktnedgång på över 20 kg. Sen är jag ju för lat att göra något åt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Det skiftar för mig. Ibland hatar jag mitt utseende och får vredes utrbrott när jag kollar mig i spegeln. Ibland tänker jag "fan, jag är ju snygg ändå". För det mesta trivs jag inte. Bangar alltid gympan när klassen ska bada. Skäms över min kropp. Jag har gått ner sjukt mycket i vikt, och ALLA runt mig säger att jag är smal, men jag trivs inte. Jag tycker i alla fall att du har sett bra ut de gånger du lagt upp bilder på dig själv. Iochförsig var det ett tag sen men du har alltid haft snygg stil, av vad jag har sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts