Jump to content

Trivs du med ditt utseende?

Deluxo
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är nöjd overall med mig själv. Skulle allt kunna vara aningen längre, tycker 1.73 är lite väl kort för mig. Sen skulle det vara fint om jag kunde orka träna bort min kulmage jag fått på senare tid. Har vart vältränad förr, och har fortfarande någolunda tränade armar och ben, men mina bröstrutor och magrutor har försvunnit och har ersatts av pizzadeg.

Annars är det bara småbagateller. Skulle vilja bleka tänderna, räta ut dom en aning, få bort dom få finnarna som kommer ibland.

Får säga ord på det där. Förutom att jag är 1.74 och mina tuttmuskler finns kvar och magrutorna syns om jag spänner :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå, jag är rätt nöjd med mitt utseende, jag mår inte dåligt av det i alla fall.

Jag gillar att vara lång (1.93 typ) men skulle vilja lägga på mig några kilo också.. :P

Det du säger stämmer in bra på mig. ^_^ Fast jag skulle kanske hellre gå ner ett kilo eller två.

Jag är helt nöjd. Har dock håriga ben! FAKK!

Jag vågar nästan sätta pengar på att mina ben är värre. :'(

Och att bero på det. Jag är grymt missnöjd med min kroppsbehåring. Visst, håret på huvudet är väldigt tjockt och väldigt rakt. Synd bara att det är likadant överallt på kroppen (utom i ansiktet, ironiskt nog).

Mina ben är jättehåriga. Mina knän är håriga. Mina armar är håriga. Mina armhålor skulle vara helt gräsligt håriga om jag inte gjorde något åt det. Min mage är hårig. Börjar få rätt mycket hår på bröstet. Och inte minst ryggen och axlarna. :'(

Funderar på att vaxa rygg och axlar till sommaren, det är nog verkligen värt det.

Men over-all så är jag väl nöjd med mig själv. Gymmandet ger ju synligt resultat med. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trivs, med undantag för att jag väger lite för mycket.

Jag har hamnat för fel pluton för att komma i form (även om jag faktiskt HAR fått lite starkare armar, rygg och ben, samt blivit aningen smalare).

Nåja, får börja med fäktning till hösten.

fencing_874634_0.jpg

Jag har guld, silver och brons i fäktning.

Silvret är från SM.

--------------------

Jag är nöjd, ser bra ut, har ok hår och känner mig snygg. Det är bra :D

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det du säger stämmer in bra på mig. ^_^ Fast jag skulle kanske hellre gå ner ett kilo eller två.

Jag vågar nästan sätta pengar på att mina ben är värre. :'(

Och att bero på det. Jag är grymt missnöjd med min kroppsbehåring. Visst, håret på huvudet är väldigt tjockt och väldigt rakt. Synd bara att det är likadant överallt på kroppen (utom i ansiktet, ironiskt nog).

Mina ben är jättehåriga. Mina knän är håriga. Mina armar är håriga. Mina armhålor skulle vara helt gräsligt håriga om jag inte gjorde något åt det. Min mage är hårig. Börjar få rätt mycket hår på bröstet. Och inte minst ryggen och axlarna. :'(

Funderar på att vaxa rygg och axlar till sommaren, det är nog verkligen värt det.

Men over-all så är jag väl nöjd med mig själv. Gymmandet ger ju synligt resultat med. :D

:/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver själv lägga på exakt 1 kilo så har jag perfekt vikt för längden. Blir att träna mer.

EDIT: Tycker att kroppshållningen är mycket viktig. Att man tex. inte går med axlarna neråt eller att man går som en säck, och att man går rakt.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nöjd. Tjao. Glad är jag väl, blir ju starkare ju mer tiden går.

Så ja. Nöjd är man väl.

Har väl lite att jobba på kanske.

Är 1.80 eller något, lite längre kanske. Någonstans där och så.

Väger ganska mycket. Men är naturligt stor också så. Behöver bara fortsätta träna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skiftar för mig.

Ibland hatar jag mitt utseende och får vredes utrbrott när jag kollar mig i spegeln.

Ibland tänker jag "fan, jag är ju snygg ändå".

För det mesta trivs jag inte. Bangar alltid gympan när klassen ska bada. Skäms över min kropp.

Jag har gått ner sjukt mycket i vikt, och ALLA runt mig säger att jag är smal, men jag trivs inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skiftar för mig.

Ibland hatar jag mitt utseende och får vredes utrbrott när jag kollar mig i spegeln.

För det mesta trivs jag inte. Bangar alltid gympan när klassen ska bada. Skäms över min kropp.

Jag har gått ner sjukt mycket i vikt, och ALLA runt mig säger att jag är smal, men jag trivs inte.

Låter som vi är i lite av samma situation. Jag bangar dock inte duschning efter idrotten eller bad på sommaren och så. Men jag är inte nöjd med min kropp trots viktnedgång på över 20 kg. Sen är jag ju för lat att göra något åt det :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skiftar för mig.

Jag tycker i alla fall att du har sett bra ut de gånger du lagt upp bilder på dig själv. Iochförsig var det ett tag sen men du har alltid haft snygg stil, av vad jag har sett :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor