StellHell Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Är nöjd overall med mig själv. Skulle allt kunna vara aningen längre, tycker 1.73 är lite väl kort för mig. Sen skulle det vara fint om jag kunde orka träna bort min kulmage jag fått på senare tid. Har vart vältränad förr, och har fortfarande någolunda tränade armar och ben, men mina bröstrutor och magrutor har försvunnit och har ersatts av pizzadeg. Annars är det bara småbagateller. Skulle vilja bleka tänderna, räta ut dom en aning, få bort dom få finnarna som kommer ibland. Folk har komplimerat min näsa, men efter jag bröt näsbenet så har den fått sig en liten liten bula.. Den skulle kunna försvinna den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Ptja, det är helt okej! Lite mindre kilo så hade det varit perfekt. What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Är ganska nöjd me mitt utseende. Några få kilo skulle man kunna gå ner men de är inget som jag gråter över. Håret är perfekt. Ansiktet är nästintill perfekt. Kroppen är lagom bra, lite mera muskler skulle inte sitta fel. Benen är antagligen de bästa som jag har, väldigt fina och starka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag är nöjd Eftersom tjejen jag gillar gillar mig så är det väl inte så illa Hahaha, intressant argument Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 19 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Värst vad alla här har bra självförtroende... eller så inser ni bara fakta ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Värst vad alla här har bra självförtroende... eller så inser ni bara fakta ;D Eller så har folk fått tvinga en i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Hahaha, intressant argument Visst är det Glömde också att jag kanske inte är så nöjd med näsan numer. Efter att jag bröt den så är det en bula mitt på näsan. Fast den syns inte så mycket, mest när det är kallt. Då blir den typ blå Det är lite jobbigt men annars är jag nöjd. Kunde möjligtvis väga lite mer, är ganska smal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Den dagen jag blir äldre kommer jag att avgöra om jag verkligen gillar mitt utseende. Spelar mindre roll nu, eftersom skolan fortfarande existerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 ...och så vill jag ha längre hår och typ en annan färg... LÄNGRE!? :'( ----- Jag behöver allt lägga på mig några kilon. Väger ~ 75, och då är jag över 195. Men, men... i sommar så, när jag hunnit gymma seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag ser ut som xstreem och har accepterat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Skulle vilja ha något bättre hårfäste och mer hår :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Skulle vilja ha något bättre hårfäste och mer hår :'( Så det är du på din avatar? Redigerad 19 april, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Halsen och neråt är jag nöjd med, sedan några år tillbaka har jag någorlunda muskler över hela kroppen. Ganska lång också (1,87) vilket jag är väldigt glad för. Spelar fotboll så de muskler jag har sitter i benen och magen så jag skulle gärna ha lite starkare armmuskler. Jag hatar dock mina fladderöron men sedan några år tillbaka har jag väl accepterat det, inget som håller mig vaken om nätterna direkt. Skulle gärna ha mindre fötter, finns ju för fan inga skor längre, och om det finns har jag max två par att välja på :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag är helt nöjd. Har dock håriga ben! FAKK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag är helt nöjd. Har dock håriga ben! FAKK! Det är manligt med håriga ben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag är helt nöjd. Har dock håriga ben! FAKK!HAHA! Jävla alban! *skrockar och klappar oskyldigt på den svenska ölmagen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag grinar väl knappast pågrund av mitt utseende, fast jag behöver gå upp några kilon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Det är manligt med håriga ben! Jag vet, men alla klagar på att dom är föööör håriga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Ser väl ok ut, är inte speciellt snygg, men absolut inte ful Skulle vilja vara längre (är 170 vill bli 180-185 inom en snar framtid) och fixa näsan som jag fick en armbåge på, men nu gör det inte så ont om man får en smäll över näsan ^^ Har inte blödigt näsblod under hela mitt liv :S Måste börja träna också, börjar gå upp i vikt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Har inte blödigt näsblod under hela mitt liv :S Vad har det med utseendet att göra? - Har inte jag heller gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts