Deluxo Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 I denna tråden pratar vi om utseende. Är ni nöjda med ert utseende, eller finns det nåt som ni skulle vilja ändra på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag är nöjd, möjligtvis att jag kunde gå upp några kilo men det är absolut inget jag klagar på med tanke på att det finns så många som gör allt för att gå ner i vikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Nöjd som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Jag gråter inte över mitt utseende, ansiktet tycker jag är ganska nice, speciellt då jag inte har några finnproblem längre, mitt nästintill korpsvarta hår diggar jag också, även fast jag har önskat att vara sådär halvblond förut. Min kropp är jag ganska nöjd med, jag behöver lägga på mig några kilo och träna fler muskelgrupper då jag inte har någon symmetri (aka. http://ww2.beffo.se/upload/pic.asp?pic=up58neblib.JPG, men jag tycker att mina ben är perfekta. Redigerad 19 april, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jadå. Allt sitter där det ska, frillan är perfekt när jag vaknat och inga vårtor någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 frillan är perfekt när jag vaknat snagg?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 19 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag är också nöjd med mitt utseende, helnöjd faktiskt Möjligen skulle jag vilja fixa till en liten glugg mellan framtädnerna som är typ 2 mm... men det är inget jag stör mig på. Det finns bara en av mig i hela världen, jag är unik... det räcker mer än väl för mig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Skulle vilja bli muskulösare, och då kan man ju fara på gymmet mer än vad jag gör. Annars är jag nöjd med mitt utseende.. skulle dock vilja gå upp några kilo, och då kommer vi till samma sak; mer träning. http://www.dontclickme.com/media/arnold-schwarzenegger-big_muscle.jpg DRÖMUTSEENDE! Redigerad 19 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag är nöjd, möjligtvis att jag kunde gå ner några kilo men det är absolut inget jag klagar på med tanke på att det finns så många som gör allt för att gå upp i vikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Är rätt så nöjd. Bara finnarna försvinner så. Några kilo skulle väl inte vara fel att få bort, men det är inte så farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) snagg?` Nejdå... Långt hår... Luggen går typ till mina extremt snygga bröstvårtor. (Jag med den otroligt snygga skjortan!) Redigerad 19 april, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Nejdå... Långt hår... Luggen går typ till mina extremt snygga bröstvårtor. Åh.. så sensuellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Äh, alla brottas väl med dåligt självförtroende from time to time men jag har kommit fram till att jag är ganska nöjd med mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Tränar ju på gym, så helt nöjd är jag väl inte. När jag är ute och partajar trivs jag med mitt utseende, eftersom tjejerna brukar vara ganska på och flirtiga. Edit: Kom på att jag skulle vilja vara lite längre. Typ 185cm, är 179cm. Redigerad 19 april, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jadå jag e väl nöjd, finns ju folk som ser värre ut. Men ja för det mesta så skiter jag i hur jag ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Nej, jag är krull._. och så vill jag ha längre hår och typ en annan färg. osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Ptja, det är helt okej! Lite mindre kilo så hade det varit perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jodå, jag är rätt nöjd med mitt utseende, jag mår inte dåligt av det i alla fall. Jag gillar att vara lång (1.93 typ) men skulle vilja lägga på mig några kilo också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag är nöjd med mitt utseende även om jag tränar på gymmet 2-3 gånger i veckan. Skullde dock ha velat haft tjockare hår och lite större vader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag är nöjd Eftersom tjejen jag gillar gillar mig så är det väl inte så illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts