Jump to content

Trivs du med ditt utseende?

Deluxo
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag gråter inte över mitt utseende, ansiktet tycker jag är ganska nice, speciellt då jag inte har några finnproblem längre, mitt nästintill korpsvarta hår diggar jag också, även fast jag har önskat att vara sådär halvblond förut.

Min kropp är jag ganska nöjd med, jag behöver lägga på mig några kilo och träna fler muskelgrupper då jag inte har någon symmetri (aka. http://ww2.beffo.se/upload/pic.asp?pic=up58neblib.JPG, men jag tycker att mina ben är perfekta.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är också nöjd med mitt utseende, helnöjd faktiskt :D Möjligen skulle jag vilja fixa till en liten glugg mellan framtädnerna som är typ 2 mm... men det är inget jag stör mig på.

Det finns bara en av mig i hela världen, jag är unik... det räcker mer än väl för mig !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja bli muskulösare, och då kan man ju fara på gymmet mer än vad jag gör. Annars är jag nöjd med mitt utseende.. skulle dock vilja gå upp några kilo, och då kommer vi till samma sak; mer träning.

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tränar ju på gym, så helt nöjd är jag väl inte. När jag är ute och partajar trivs jag med mitt utseende, eftersom tjejerna brukar vara ganska på och flirtiga. :D

Edit: Kom på att jag skulle vilja vara lite längre. Typ 185cm, är 179cm.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor