MAFIA_KING Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Varför ändrade du inlägget? Har du köpt något eller ej? Jag blandade ihop företagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Fan! Asså, det är förjävligt att man inte ska kunna lita på något så stort företag som Valve. Fattar dom inte själva hur känsligt det är eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) *borta* Redigerad 19 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Har inte köpt nåt från valve via internet så det är väl lugnt. kuk för dom som köpt därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Död åt hackare. Edit: Inte för att jag bryr mig. Redigerad 19 april, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Fatta skadestånden han lär få betala om han rensar ett par kort. Sen valve får väl pröjsa lite också pga brist av säkerhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 maddox är snel hacker så det är chill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Såg på Digg en skärmdump från en av forumtrådarna och där länkades till en RapidShare-länk med alla kontouppgifter så den som inte vill bli av med några tusen ska nog se till att spärra kontot och börja om på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Om jag köpte CoD 2 ifrån Steam, har jag köpt något ifrån valve då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Om jag köpte CoD 2 ifrån Steam, har jag köpt något ifrån valve då? Ja det har du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Snacka om elite skillz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Inga kortnummer eller steamkonton har läckt ut. Ni behöver inte vara oroliga. Valve har dementerat uppgifterna http://forums.steampowered.com/forums/announcement.php?f=14 Credit Card Details Stolen. Are You in Danger? No, you're not. Halflife2.net has known about this supposed hacking situation since the day the alleged hacker, MaddoxX, first revealed on his website that he had broken into Valve's extremely sensitive customer information base, and threatened to release thousands of customer credit card information. But because the information was not 100% solid, we felt no inclination to reveal to the public of the matter because speculation on something of this magnitude would have been devastating to Valve in their early stages of investigating the issue - We only notified Valve directly of the situation. MaddoxX (his website will not be linked) apparently gained access to a third-party website Valve uses to manage their Cyber Cafe customers and their assets. This website contained billing information from the Cafe program, but it has no direct tie with Steam. MaddoxX claimed to be in possession of thousands of Steam user credit card information, and threatened to release them to the public after he "finished preparing the excel sheet." Turns out, he was never in possession of such information - He only had card details of Steam Cyber Cafe owners. Redigerad 20 april, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Inga kortnummer eller steamkonton har läckt ut. Ni behöver inte vara oroliga. Valve har dementerat uppgifterna http://forums.steampowered.com/forums/announcement.php?f=14 Så, man behöver inte bry sig om det här mer nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Fattade inte ett skit av den där saken i första posten. men men, synd för dem som köper över nätet. jag är för dålig för att kunna med sånt^^ sen vill jag ha en sexig kartong att fylla ut hyllan med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts