Chilli_13 Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Är så att jag skulle föra över några filer till kompisens mobil från min dator(han har en W850i) men det fungerade inte, hans mobil bara startade om sig hela tiden... Dock är detta inte det viktiga, utan nu när jag ska föra över en sak till min (w850i)så går det inte, för datorn reagerar inte på min, mobilen får upp rutan som den ska ha nä r man dör över men datorn reagerar inte... Någon? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Din dator användes båda gångerna? uppdatera bluetooth-mjukvaran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Din dator användes båda gångerna? uppdatera bluetooth-mjukvaran. Ehhm, oj glömde visst det, ja min dator användes båda gångerna... hmh, vart får jag ta på uppdatering till det, och föreesten är du säker på att du inte menar USB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ehhm, oj glömde visst det, ja min dator användes båda gångerna... hmh, vart får jag ta på uppdatering till det, och föreesten är du säker på att du inte menar USB? Vad använder du för att lägga över filerna? Bluetooth, IR eller usb-kabel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 HAr du instalerat sony ericsson pc suit eller vad de nu heter? för jag måste ha det för att det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Jag använder USB-kabel... Och jag har Pc-suit insallerat och det hra funkat fin fint i ett halvår fram tills nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Ehhm, oj glömde visst det, ja min dator användes båda gångerna... hmh, vart får jag ta på uppdatering till det, och föreesten är du säker på att du inte menar USB? Med tanke på att du inte skrev vilket sätt ni förde över grejer med så antog jag att ni använde bluetooth.. men testa ta bort alla drivare för mobiler ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Med tanke på att du inte skrev vilket sätt ni förde över grejer med så antog jag att ni använde bluetooth.. men testa ta bort alla drivare för mobiler ändå. Jo.. Men hur hittar jag drivrutinerna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Har du testat att starta om datorn? Brukar lösa det mesta i Windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Har du testat att starta om datorn? Brukar lösa det mesta i Windows försökte med det igår... nån som vet var jag kan hitta drivrutiner och ta bort dom eller har nån anna lösning då? Edit: Nu förde min tjej över några låtar och nu bär jag provade igen så funkar det, vet inte vad det var som var konstigt men nu funkar det iaf... Redigerad 20 april, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts