quinn Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ingen vacker själ som kan dela med sig av Nationella provet i matte tills imorgon ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ingen vacker själ som kan dela med sig av Nationella provet i matte tills imorgon ? 1) Vilken kurs? 2) SOPASOPASOPASOPA!ettettett Sluta att fuska som ett djävla fä. Provet skall bedömma din kunskap. Klarar du inte ett ämne på en nivå, klarar du det DEFINITIVT inte på nästa. Bara idioter försöker plugga till t ex ingenjör med framfuskade betyg. Det märks i slutändan att du inte duger till det du utbildat dig till. Var själv dålig i matte i gymnasiet, och söker nu till utbildningar där man inte behöver räkna mycket. Istället har jag valt mer kreativa utbildningar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Jag har det. Men gissar på att jag har fel prov, provet ska handla om area, kuber och volym och skit. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Torrents...svåra grejer det där? Hur fan kan du behöva fuska på nationella proven, herregud...då är du inte värd ett bra betyg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts