JohnnyH87 Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Med ljud i Xtreme på XP. Vet inte vad som är fel för dig, men hos mig fungerade det. Ska tanka ner igen och testa om det fortfarande gör det. Edit: Tankat, testat, ljudet funkar. Redigerad 19 april, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Men det är ju inte Xtreme jag vill ha, det är ju världssämst. Jag vill kunna spela mitt underbara originalspel på XP, med ljud. Det längsta jag kommit är att få det att funka utan. Xtreme har en "Liero 1.0"-mod, men den ändrar inte särskilt mycket så att det är i närheten av originalet ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Men det är ju inte Xtreme jag vill ha, det är ju världssämst. Jag vill kunna spela mitt underbara originalspel på XP, med ljud. Det längsta jag kommit är att få det att funka utan. Xtreme har en "Liero 1.0"-mod, men den ändrar inte särskilt mycket så att det är i närheten av originalet ens. W0rd up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Men det är ju inte Xtreme jag vill ha, det är ju världssämst. Jag vill kunna spela mitt underbara originalspel på XP, med ljud. Det längsta jag kommit är att få det att funka utan. Xtreme har en "Liero 1.0"-mod, men den ändrar inte särskilt mycket så att det är i närheten av originalet ens. Vad är det som skiljer den från originalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Vad är det som skiljer den från originalet? Skiljer jävligt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Skiljer jävligt mycket. Vad? Med Liero 1.0 mod med alla gamla vapen och jordbanan, classic skins och classic control för ninjarope kan jag inte hitta en enda skillnad förutom det faktum att man kan ha inne fler än två spelare och spela multiplayer men det är ju bara en fördel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Finns inga fördelar med originalet annat än nostalgi, för man kan få exakt samma spelupplevelse i Xtreme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Röh Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Orgianalet är ju bäst för extreme är ju lite grymt men det är så rörigt med alla inställningar och sånt... Man får ju använda Dosbox så funkar det ju bra på XP ocskå.. Dock väldigt störande att man hema tiden låser knapparna för varandra eftersom det använder så mycket knappar. går ju även at utnyttja.. Det är det största nackdelen och en stor anledniong till att jag inte spelar det så ofta numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Det samma sorts inställningar fast i andra menyer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Orgianalet är ju bäst för extreme är ju lite grymt men det är så rörigt med alla inställningar och sånt... Man får ju använda Dosbox så funkar det ju bra på XP ocskå.. Dock väldigt störande att man hema tiden låser knapparna för varandra eftersom det använder så mycket knappar. går ju även at utnyttja.. Det är det största nackdelen och en stor anledniong till att jag inte spelar det så ofta numera. Hmm, värt att prova. Har testat Dosbox till gamla klassiker och det funkar, men startkommandot är besvärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts