mandarinkungen Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Hejsan Jag har hört att det finns moddar som gör at replay-texten försvinner då jag ska spela in, stämmer detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 17 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 (redigerad) Japp Haha För att formulera mig lite bättre; skulle någon kunna länka till denna? Redigerad 17 april, 2007 av mandarinkungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Byt ut filen som heter american.gxt i "~~\Rockstar games\GTA San Andreas\text" mot den HÄR filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 17 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts